شناسهٔ خبر: 51284282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد

اجرای پویش " یلدای رهایی " ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد

یزد - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از آغاز پویش "یلدای رهایی" به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد خبر داد

صاحب‌خبر -
  آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت : این پویش به همت ستاد دیه استان یزد و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد . 
این مقام مسئول در خصوص زمان اجرای این پویش گفت : این طرح از تاریخ 19 آذر ماه سال جاری سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار آغاز و تا 30 آذر ماه ،  شب یلدا  اجرا میگردد و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود را فراهم نماید . 
عظیمی در ادامه از طراحی و نصب بنر مربوط به این پویش در نقاط مختلف شهر با همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری استان یزد خبرداد و افزود : به همت هنرمندان و افراد برجسته و  سرشناس استان تیزر و کلیپهایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ساخته شده که از طریق صدا و سیمای مرکز استان و شبکه های مجازی پخش خواهد شد .  
این مقام مسئول در پایان گفت :  نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت  ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳۶۶۵۵  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .
عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

 

سید محمد جواد عرفانفر

اجرای پویش " یلدای رهایی "  ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد , سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

نظر شما