شناسهٔ خبر: 51270587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

ترویج اقامه نماز یک رسالت مهم در سپاه کربلا است

حجت الاسلام رعایتی با تاکید براینکه ترویج اقامه نماز یک رسالت مهم در سپاه کربلا است و در این راستا برنامه‌های درون‌ و برون‌سازمانی متعددی تدوین شده، گفت: برگزاری همایش تخصصی نماز با شعار«نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» از جمله برنامه ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان  از ساری، حجت الاسلام و المسلمین  «جعفر رعایتی»   امروز( ۱۷آذر) در اولین اجلاسیه سراسری نماز که در راستای معرفی ایده های موفق و تجلیل از خادمین و مسئولین پرتلاش در ترویج این فریضه الهی گام می نهند به میزبانی سپاه کربلا مازندران، از نماز به عنوان عَلَم وستون دین یاد و اظهار کرد:خداوند متعال را شاکریم که به  برکت انقلاب اسلامی این فریضه الهی در جامعه جاری است.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه نماز می‌تواند جامعه اسلامی را از شر تهدیدات، توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم و همچنین از شرآسیب‌های اجتماعی نجات دهد،‌گفت: توجه به فرهنگ نماز و ترویج اقامه و جایگاه آن مهم‌ترین راهکار دست‌یابی به این مهم است.

 

 

حجت الاسلام رعایتی با تاکید براینکه توجه به فرهنگ نماز و ترویج اقامه نماز یک رسالت مهم در سپاه کربلا است و در راستای این رسالت برنامه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی متعددی را تدوین کرده است، افزود:  برگزاری این همایش تخصصی با شعار«نماز نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» نیز از جمله این برنامه ها است.

 

 

 وی بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های سپاه کربلای مازندران در راستای ترویج و تقویت فرهنگ نماز ساخت مساجد، خانه عالم و حسینه‌ها، تجهیز نمازخانه‌ها در نواحی،‌پادگان ها،‌ سایر نقاط مختلف و روستاها را می‌توان نام برد.

پایان پیام/286

نظر شما