شناسهٔ خبر: 51267317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سامانه بارشی جدید زنجان را فرا می‌گیرد

زنجان - ایرنا - سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فردا /پنجشنبه ۱۸ آذر ماه/ بر اثر نفوذ سامانه بارشی جدید به منطقه و استان، هوای زنجان با ریزش باران و برف پراکنده و وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سونا صرفی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بارش ها اغلب به صورت خفیف خواهد بود اما پیش بینی می شود در برخی از مناطق استان قابل ملاحظه باشد، افزود: پیش بینی می‌شود بارندگی در ارتفاعات به صورت برف باشد که وزش باد نسبتا شدید می تواند منجر به وقوع کولاک شود.

وی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، وضعیت جوی استان زنجان روز جمعه /۱۹ آذر ماه جاری/ پایدار خواهد بود و بارندگی نیز اتفاق نخواهد افتاد.

صرفی با بیان اینکه دمای کمینه زنجان طی روزهای آتی همچنان زیر صفر بوده و یخبندان صبحگاهی را شاهد خواهیم بود، افزود: آسمان زنجان تا ظهر امروز قسمتی ابری و در برخی مناطق مه آلود است که این شرایط دید افقی را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه بعدازظهر امروز نیز شاهد افزایش ابر و وزش باد در سطح استان خواهیم بود، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با میزان دمای ۶- درجه سانتیگراد و چورزق نیز با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های استان زنجان بودند.

این کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: دمای فعلی شهر زنجان سه درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۳ درجه سانتیگراد افزایش پیدا کرده است.

نظر شما