شناسهٔ خبر: 51265973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: دلیل خودکشی مدیرعامل کارخانه آرد ایوان مشخص نیست

ایلام - ایرنا - فرماندار ایوان گفت: خودکشی مدیرعامل کارخانه آرد ایوان هیچ ارتباطی با تسهیلات و عدم حمایت فرمانداری ایوان ندارد و دلیل این اقدام تاکنون مشخص نشده است.

صاحب‌خبر -

امیدعلی سبزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارخانه در مدت حضور من در فرمانداری ایوان ۲ بار بدلیل اختلاف بین شرکا و سهامداران تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه آرد ایوان در ماه‌های گذشته فعالیت خود را از سر گرفته و هیچکدام از شرکا و سهامداران برای تقاضای تسهیلات به فرمانداری ایوان مراجعه نکرده‌اند و تنها یک ماه گذشته از این آنها برای حل مشکلاتشان دعوت بعمل آمد، افزود: نشر اخباری مبنی بر اقدام به خودکشی یکی از سهامداران این کارخانه بدلیل عدم حمایت فرمانداری ایوان کذب است.

فرماندار ایوان یادآور شد: هم‌اکنون این کارخانه در حال فعالیت است و هیچگونه مشکلی در ارتباط با تولید ندارد و اختلاف بین سهامداران مسبوق به سابقه و از مدت‌ها قبل وجود داشته است.

سبزی ادامه داد: سهامداران در قالب شیفت در کارخانه حضور داشتند و فردی که اقدام به خودکشی کرده ساکن تهران بوده است.

فرماندار ایوان گفت: این فرد در ایلام اقدام به خودکشی کرده و هیچ‌گونه خبری از مراجع ذیربط رسمی در شهرستان ایوان، مبنی براینکه اقدام وی در ایوان این اقدام را انجام داده، تایید نشده است.

سبزی یادآور شد: در این میان فضای مجازی با محوریت ۲ کانال بدون مجوز که صلاحیت فعالیت رسانه‌ای ندارند این اقدام را به فرمانداری و عدم حمایت دولت نسبت داده‌اند در حالیکه این سهامدار در ایوان حضور نداشته است.

فرماندار ایوان تصریح کرد: گردانندگان این کانال ها بدلیل نشر اکاذیب علیه فرماندار ایوان از طریق مراجع  قضایی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، کارخانه آرد ستاره غرب ایوان سال ۹۶ و با تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سرمایه در گردش ۱۵ میلیارد ریال راه‌اندازی اما اختلاف بین شرکا باعث تعطیلی این کارخانه شده بود که با اقدام صورت گرفته و رفع اختلافات این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت.

برخی کانال‌های تلگرامی ایلام از اقدام به خودکشی مدیرعامل کارخانه آرد ایوان خبر دادند و علت آنرا عدم حمایت دستگاه‌ها و فرسایشی بودن بروکراسی اداری در اعاده حق و حقوق خود وکارگران، اعلام کردند که از سوی فرماندار ایوان تکذیب شد.

گفته می‌شود وی هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

نظر شما