شناسهٔ خبر: 51259132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار اردبیل: تولید ثروت باید بر اساس علم باشد

استاندار اردبیل گفت : تولید ثروت باید از طریق علم و منابع انسانی صورت گیرد و این‌گونه تولید ثروت ارزش بسیار بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با راه اندازی چند طرح تولیدی در شهرستان کوثر، مشکل بیکاری این شهرستان رفع خواهد شد.

وی افزود: اقدامات لازم جهت احداث کارخانجات کاشی، فولاد و سیمان در شهرستان کوثر در حال انجام است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر برخی بانک‌ها منابع سرمایه در گردش را به واحد‌های تولیدی اختصاص نمی‌دهند و که این اقدام مشکلات متعددی را پیش آورده و این مشکل در دیدار روز پنجشنبه هفته‌جاری با رئیس جمهور مطرح خواهد شد.

عاملی ادامه داد: قانون تسهیل تسویه بدهی سرمایه‌گذاران به بانک‌ها تا پایان سال‌جاری تمدید شده و توصیه اکید داریم سرمایه‌گذاران از این قانون حتما استفاده کنند.

وی اظهار کرد: تولید ثروت باید از طریق علم و منابع انسانی صورت گیرد و این‌گونه تولید ثروت ارزش بسیار بالایی دارد. شاهد هستیم جهادگران حوزه علم و دانش در استان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند که قدردان این عزیزان هستیم.

استاندار اردبیل گفت: در رابطه با مشکلات پژوهش‌گران و تولید کنندگان حوزه واکسن، سرم‌ و... در استان اردبیل مشکلاتی با حوزه غذا و دارو وجود دارد که جهت رفع این مشکلات به‌زودی با سازمان غذا و داروی کشور مذاکراتی خواهیم داشت.

دادستانی مدافع حق و حقوق مردم است

عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: جوانان فعال علمی و پژوهشی به عنوان سرداران جنگ اقتصادی کشورمان هستند و از تلاش و مجاهدت این عزیزان قدردان و حامی این جوان هستیم.

وی افزود:‌ درب دفتر دادستانی همه روزه بر روی عموم مردم استان اردبیل باز بوده و حامی حق و حقوق مردم هستیم.

طباطبایی تشریح کرد: در رابطه با حق و حقوق مردم در مقابله با مافیای حوزه‌های مختلف، دادستانی و بازرسی استان با جدیت تمام در کنار مردم است و با قدرت مقابل این اقدامات غیرقانونی ایستادگی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: باید پیوست طرح‌های تولیدی و کشاورزی قبل از آغاز ساخت طرح‌ها مشخص شود تا بعدا مشکلی رخ ندهد.

انتهای پیام/3463/

نظر شما