شناسهٔ خبر: 51248473 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئيس فدراسيون جودو فرانسه اعلام کرد؛

قهرمان زن المپیکی فرانسه هم قربانی خشونت خانگی شد

ستارگان دنیای ورزش و همچنین سیاستمداران فرانسه از تبرئه مربی متهم به خشونت خانگی علیه مارگو پینو، قهرمان المپیک در رشته جودو خشم خود را ابراز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از لوفيگارو؛ رئیس فدراسیون جودو فرانسه گفت از این حکم شوکه شده است. دادستانی به حکم داده شده اعتراض کرده است.
پینو، ۲۷ ساله دارنده مدال طلای المپیک توکیو، زمانی که برای طرح شکایت به اداره پلیس مراجعه کرد جراحات جدی روی صورتش از جمله شکستگی بینی داشت.
او گفت که آلن اشمیت، شریک زندگی و مربی‌اش در آپارتمانش در خارج از پاریس به او حمله کرده، بار‌ها او را مورد آزار و اذیت لفظی قرار داده، به او مشت زده، سر او را به زمین کوبیده و سعی کرده او را خفه کند.
پینو گفت که با کمک همسایه‌ها توانست از آپارتمانش فرار کند و با پلیس تماس بگیرد. نیرو‌های پلیس در آن شب اشمیت را بازداشت و بازجویی کردند.
این پرونده هفته گذشته به سرعت به جریان افتاد و سه‌شنبه پیش دادگاه اشمیت ۳۸ ساله برگزار شد، اما وی این اتهامات را رد کرد. دادستان محلی درخواست یک سال حبس تعلیقی به دلیل «خشونت بسیار جدی» کرد، اما قاضی گفت که «مدرک کافی برای مجرمیت» وجود ندارد.

نظر شما