شناسهٔ خبر: 51248084 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار تهران خبر داد:

غيرحضوري شدن مراکز آموزشي در مناطق 22 گانه تهران، ري و کهريزک

صاحب‌خبر -
غيرحضوري شدن مراکز آموزشي در مناطق 22 گانه تهران، ري و کهريزک
خبرگزاری آریا- معاون عمرانی استاندار تهران گفت: فعالیت تمامی مراکز آموزشی مناطق 22 گانه تهران، ری و کهریزک در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، عابد ملکی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت در ارتباط با مصوبات جلسه امروز، افزود: با توجه به تشدید آلودگی هوا مصوب شد ضمن تعطیلی مهد‌های کودک، فعالیت تمامی مراکز آموزشی در مناطق 22 گانه تهران، ری، کهریزک، اسلام شهر، چاردونگه، جوادآباد، پاکدشت، قرچک پیشوا و ورامین غیرحضوری شود.
وی همچنین از تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی آلاینده از جمله کارخانجات شن و ماسه، خبر داد و گفت: کنترل دقیق خودرو‌های بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی از جمله کامیون و جرثقیل و همچنین جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی بزرگ شهری از دیگر مصوبات جلسه امروز است.
معاون عمرانی استاندار تهران ادامه داد: جلوگیری از روشن بودن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌ها و جلوگیری از سوزاندن زباله‌ها و استفاده نکردن از گاز مایع در واحد‌های صنعتی هم از دیگر مصوبات جلسه امروز است و قرار شد در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری آمبولانس‌های مرکز اورژانس در میادین اصلی و پرازدهام جمعیت مستقر شوند.
ملکی گفت: مصوبات در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری قابل اجراست و در صورت تشدید آلودگی هوا در روز شنبه هفته اینده نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا در محل استانداری تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما