شناسهٔ خبر: 51241017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ساخت ۱۰۰ خانه ویژه محرومان در روستاهای یزد

اقتصاد ایران: مدیر کل کمیته امداد یزد گفت: طبق تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد، سپاه الغدیر و بنیاد مسکن امسال عملیات ساخت ۱۰۰ منزل مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی در استان یزد آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

 محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این‌که به دنبال این هستیم که با مشارکت دستگاه‌‌های مختلف نظیر سپاه و بنیاد مسکن بتوانیم گامی بلند در راستای خانه‌دار کردن مددجویان این نهاد برداریم، اظهار کرد: با توجه به این‌که مأموریت اصلی دستگاه‌هایی نظیر سپاه، کمیته امداد، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محرومیت زدایی است، جزیره‌ای عمل کردن در این حوزه آفت است.

وی با اشاره به اهمیت آغاز فرآیند اجرایی ساخت مسکن ویژه نیازمندان در روستاهای استان یزد، افزود: در اولین مرحله از این اقدام مهم مددجویان فاقد مسکن و افرادی که شرایط لازم را دارند شناسایی و اطلاعات مورد نیاز در اختیار بسیج سازندگی و بنیاد مسکن قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی راه استان یزد در ادامه افتتاح حساب ویژه پرداخت تسهیلات خاص را گام‌های بعدی فرآیند ساخت خانه در روستاها دانست و بیان کرد: قرار است پس از تامین زمین و تایید نقشه، صدور پروانه مددجویان واجد شرایط برای تکمیل پرونده وام به بانک معرفی شود.

شجاعان تصریح کرد: طبق توافق انجام شده قرار است عملیات ساخت خانه‌های مددجویان در روستاهای استان توسط سپاه الغدیر انجام شود و این مهم بعد از انجام اقدامات قانونی واگذاری زمین و نقشه ساختمانی در دستور کار قرار خواهد گرفت و بر اساس پیشرفت کار وام مددجویان طی سه مرحله آزادسازی و به سپاه الغدیر پرداخت می شود.

انتهای  پیام/ر

برچسب‌ها:

نظر شما