شناسهٔ خبر: 51213092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در اصفهان

فارس

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: برای دستگیرشدگان پرونده تشکیل شده است و همانطور که به مردم وعده داده بودیم، شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده‌ها در دادسرای مرکز استان تشکیل دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛ حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره دستگیرشدگان ناآرامی‌های اصفهان اظهار داشت: برای دستگیرشدگان پرونده تشکیل شده است و همانطور که به مردم وعده داده بودیم، شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده‌ها در دادسرای مرکز استان تشکیل دادیم.

وی افزود: حساب کشاورزان عزیز که مطالبه به حق دارند و این مطالبه مورد احترام ما نیز هست و ما نیز آن مطالبه را پیگیری می‌کنیم، از برهم زنندگان نظم و امنیت جداست؛ چرا که آنان از این مطالبه کشاورزان سو استفاده کرده و با ایجاد موج، درصدد ایجاد ناامنی بودند و در زمین دشمن و معاندین نظام بازی کردند و گوش به حرف شبکه‌های مجازی و معاندین دادند.

جعفری بیان داشت: قبلا ما به این افراد تذکرات لازم و هشدارهای لازم را داده بودیم و برابر مقررات و قانون با این افراد برخورد خواهیم کرد که در این زمینه پرونده‌ها تشکیل شد که افرادی تحت قرار وثیقه و کفالت بودند که این افراد از امروز با معرفی کفیل و وثیقه آزاد خواهند شد.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: یک تعدادی از افراد نیز که از محرکین اصلی بودند، برای آن‌ها قرار بازداشت موقت صادر شده که این افراد حق اعتراض داشتند و اگر دادگاه اعتراض آن‌ها را نپذیرفته باشد، در بازداشت می‌مانند.

وی در پایان گفت: تمامی مراحل پرونده عیناً طبق قانون انجام خواهد شد.

نظر شما