شناسهٔ خبر: 51208774 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سانحه رانندگی در رزن یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در محور ارتباطی دمق _گاوسوار شهرستان رزن، یک نفر کشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ رضا عزیزی, رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در محور ارتباطی دمق _گاوسوار شهرستان رزن، یک نفر جان کشته شد.

او افزود: در این حادثه راننده یک دستگاه سواری پراید بدون رعایت قوانین مربوطه برای خروج  از جایگاه عرضه سوخت از جاده خارج شده که این اقدام منجر به برخورد با یک دستگاه خودرو سواری پژو عبوری در این محور می شود.

او با اشاره به اینکه در این حادثه راننده سواری پراید جان خود را از دست داد گفت: براساس نظر کارشناسان پلیس راهور، عدم رعایت قوانین مربوطه از جانب راننده سواری پراید علت اصلی وقوع این حادثه مرگبار است.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به ضرورت رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی برای تردد در سطح محورهای اصلی و فرعی تاکید کرد: همه ساله به دلیل حوادث رانندگی ناشی از عدم رعایت قوانین در این محور فرعی ارتباطی دمق گاوسوار پنج تا ۶ نفر جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ عزیزی رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان خودروها در کنار نصب علایم هشدار دهنده و ایجاد سرعت گیر در محل تقاطع محورهای اصلی و فرعی و یا مسیرهای خروجی جاده را از عوامل موثر در کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات ناشی از آن عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود:استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه می شود که ۲ درصد راه های روستایی، ۲.۵ درصد راه های فرعی، سه درصد از آزاد راه ها و سه درصد از راه اصلی و شریانی کشور در استان همدان واقع شده است.

سرهنگ عزیزی گفت :سوانح جاده ای استان همدان در هشت ماه نخست امسال با چهار درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ فوتی به همراه داشته است.
انتهای پیام/م

نظر شما