شناسهٔ خبر: 51193217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستور رای گیری دوباره به آمازون به دلیل تخلفات در انتخابات اتحادیه

هیئت ملی روابط کار آمریکا به دلیل تخلفات آمازون به این شرکت دستور داد تا انتخابات اتحادیه آلاباما را دوباره برگزار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، شرکت آمازون باید مجدداً انتخابات اتحادیه خود را که در ماه آوریل در مرکز بسمر آلاباما انجام شد، برگزار کند. طبق گزارش پولیتیکو، لیزا هندرسون مدیر منطقه ۱۰ هیئت ملی روابط کار آمریکا (NLRB)، به آمازون دستور داده است تا انتخابات دیگری را برگزار کند.

نتیجه انتخابات ۱۷۹۸ به ۷۳۸ رای بود و کارگران به پیوستن به اتحادیه خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و فروشگاه‌های بزرگ (RWDSU) رای منفی (مخالف) دادند. پس از اعلام این نتایج، اتحادیه فروشگاه‌های بزرگ، ۲۳ شکایت به اتهام دخالت در انتخابات از سوی آمازون را ارائه کرد. یکی از این شکایات اشاره به این داشت که آمازون صندوق رای را بدون تأیید NLRB و در کنار دوربین‌های امنیتی نصب کرده بود که باعث می‌شد کارگران احساس کنند تحت نظر هستند.

هیئت روابط کار نیز در این مورد در کنار اتحادیه قرار گرفت و دریافت که آمازون با نصب صندوق پستی و ارائه علائم ضد اتحادیه به کارمندان، در انتخابات دخالت کرده است.

تخلفات در انتخابات اتحادیه

هندرسون در اسناد دستور برگزاری انتخابات جدید نوشت: "با وادار کردن خدمات پستی به نصب یک صندوق پستی خوشه ای، برقراری ارتباط و تشویق کارمندان به دادن رای منفی و...، آمازون تخلف کرده و باید انتخابات دوباره برگزار شود."

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

نظر شما