شناسهٔ خبر: 51167404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون اول قوه قضائیه:

قضات دادگستری استان فارس از موفق ترین قضات کشور هستند

حجت الاسلام مصدق گفت: قضات دادگستری استان فارس از موفق ترین قضات کشور هستند و آمارها حاکی از وضعیت مطلوب پرونده های قضایی دادگستری این استان است و فارس یکی از موفق ترین دادگستری های فعال کشور را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  حجت الاسلام «محمد مصدق»، در نشست هم اندیشی قضات دادگستری استان فارس گفت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز در دادگستری استان های سراسر کشور ضروری است و حضور قضات تمامی محاکم حقوقی، کیفری و دادسراها در این هیئت ها نتایج مطلوبی دارد.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: تاکید ریاست قوه قضائیه در راستای تحول و تعالی دستگاه قضایی با نظریات قضایی و مشورتی قرار دارد و برای انجام این مهم نظرات کاربردی مطرح شده باید در مدت زمان محدودی نتیجه بخش باشد و پویایی و تعالی دستگاه قضایی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: قضات دادگستری استان فارس از موفق ترین  قضات کشور هستند و آمارها حاکی از وضعیت مطلوب پرونده های قضایی دادگستری این استان است و فارس یکی از موفق ترین دادگستری های فعال کشور را دارد.

حجت الاسلام مصدق تاکید کرد: معیشت قضات و کارکنان قوه قضائیه از دغدغه های ریاست قوه قضائیه است که مورد پیگیری قرار دارد و برای وضعیت استخدام اعضای شوراهای حل اختلاف در استخدام های جدید کارکنان دستگاه قضایی سهمیه ویژه برخی از اعضا و کارکنان را که بیش از 15 سال سابقه همکاری با شوراهای حل اختلاف دارند را در اولویت جذب قرار می دهیم.

پایان پیام/664

نظر شما