شناسهٔ خبر: 51148156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اخبار کوتاه قصرشیرین

قصرشیرین - ایرنا - دستگیری سارقان تلفن همراه و کشف حدود سه هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان مرزی قصرشیرین عنوان ۲ خبر کوتاه این شهرستان است.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی قصرشیرین از دستگیری سارقان تلفن همراه در این شهرستان با هوشیاری ماموران انتظامی خبر داد و گفت: سارقان موتورسوار با یک دستگاه موتور سیکلت با سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه یک خانم کرده بودند که به همین منظور طرح مهار اجرا شد و در تور ایست و بازرسی پلیس قرار گرفتند.

 سرهنگ محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح مهار سرقت۲ تن از سارقان که اهل یکی از شهرستان های هم جوار بودند و اقدام به سرقت یک دستگاه تلفن همراه به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال نموده دستگیر شدند و تلفن همراه به صاحب آن برگشت داده شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: با توجه به اینکه احتمال سرقت توسط سارقان دستگیر شده در شهرستان های هموجوار وجود دارد تحقیقات و اقدامات پلیسی در این خصوص آغاز شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: به مردم شریف شهرستان قصرشیرین اطمینان می دهیم که پلیس با تمام توان و با همراهی سایر نهادهای نظامی و ارگان ها، بسیج، هنگ مرزی، ارتش در برقراری امنیت در نوار مرز تلاش خود را به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: در هشت ماهه اول امسال شاهد کاهش ۲۰ دردص در جرایم مختلف بوده ایم و همچنین در کشفیات نیز بالای ۲۰۰ درصد رشد داشته ایم.

او گفت: در بحث قاچاق سلاح و مهمات رشد ۲۵۰ درصدی و همپنین در بحث قاچاق کالا ۹ میلیارد تومان کشفیات داشته ایم که نشان از توان و اقتدار پلیس در برخورد با قاچاق است.

حدود سه هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

فرمانده انتظامی قصرشیرین در ادامه گفت: ۲ هزار و ۸۶۰لیتر سوخت قاچاق (گازوییل) با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمدی افزود:  ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی در محدوده مرز پرویزخان، به تعدادی خودرو مشکوک شدند و پس از توقیف خودروها و در بازرسی های انجام شده ۲ هزار و ۸۶۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل قاچاق کشف شد.  

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: پلیس برای ایجاد امنیت، آسایش مردم و برخورد با هرگونه ناامنی با اقتدار عمل می کنند و ما تمام تلاش خود را برای برخورد با قاچاقچیان داریم.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما