شناسهٔ خبر: 51136185 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

الزام ثبت باربرگ برای ناوگان گازوئیل سوز درون شهری قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از ضروری بودن ثبت سند حمل بار درون شهری (باربرگ) و داشتن پروانه فعالیت از سازمان تاکسیرانی برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری و لیتراژی ناوگان باری دیزلی (گازوئیل سوز) درون شهری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: بر اساس مصوبات «کارگروه سیستم جامع پیمایش و تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش» در ماه‌های آبان و آذر از سهمیه سوخت پایه ناوگان دیزلی باری ۱۰ تن و بالاتر از آن به میزان هر ماه ۱۰ درصد و ناوگان باری زیر ۱۰ تن به میزان هر ماه پنج درصد کسر شده است.

وی افزود: مالکان کامیون‌های دیزلی (گازوئیل سوز) شاغل در حمل بار درون شهری که سهمیه کارت سوخت آنها پاسخگوی نیاز مصرفی آنها نیست، برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری و لیتراژی خود باید سند حمل بار درون شهری (باربرگ) را در سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری به ثبت برسانند و پروانه اشتغال معتبر از سازمان تاکسیرانی نیز دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: رانندگان ناوگان دیزلی بار به منظور دریافت سهمیه سوخت مبتنی بر پیمایش در صورت تمایل می‌توانند بر روی خودرو دستگاه هوشمند سیپاد ( www.sipaad.ir) نصب کنند.

وی با بیان اینکه سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام نکرده‌اند به مرور کاهش خواهد یافت، گفت: از این پس سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز و دیزلی (گازوئیل سوز) بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود.

عرشیان گفت: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس بگیرند.

نظر شما