شناسهٔ خبر: 51130460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مهدی پور و توپی که 2 امتیاز می ارزید

موقعیت سوزی وحشتناک ستاره استقلال

مهدی مهدی پور این فرصت را داشت تا زننده گل برتری استقلال باشد ولی توپ او را گوهری مهار کرد.

صاحب‌خبر -

موقعیت سوزی وحشتناک ستاره استقلال

پاس استثنایی و در عمق حسین زاده در مصافی تک به تک به مهدی مهدی پور رسید. هواداران استقلال به امید گل برتری تیم، از جای خود بلند شدند ولی هافبک پرتلاش و موثر آبی ها به بدترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد و توپ او توسط گوهری سنگربان صنعت نفت مهار شد.

 

این فرصتی بود که در دقیقه 76 برای استقلال به دست آمد. مهدی مهدی پور در آبادان بسیار خوب ظاهر شد و وظایفش را به نحو احسن انجام داد. چند مورد از ارسالهای این بازیکن به موقعیت های خطرناکی تبدیل شدند ولی ضربات آبی ها راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

 

هافبک آبی ها در دیدار امروز 4 پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد. آمار بسیار خوبی که یک هافبک می تواند در طول 90 دقیقه خلق کند ولی این فرصت ها به راحتی توسط مهاجمین استقلال به هدر رفتند. هافبک اصفهانی آبی ها به جز موقعیتی که از دست داد، یک بار دیگر نیز با یک شوت شانسش را برای گلزنی امتحان کرد ولی ناکام بود.

دو دریبل موفق، 5 سانتر و 81 درصد پاس صحیح، خلاصه عملکرد این بازیکن است که با دریافت نمره 7.5، سومین بازیکن برتر استقلال بود. او می توانست با تبدیل موقعیت دقایق پایانی اش به یک گل 3 امتیازی، هم محبوبیتش را بین هواداران افزایش دهد و هم اینکه نمره بالاتری کسب کرده و عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کند ولی احمد گوهری مانع از رخ دادن این اتفاقات شد.

برچسب‌ها:

نظر شما