شناسهٔ خبر: 51118397 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حرکت حوزه علمیه و آموزش و پرورش شادگان در مسیر مشترک

امام جمعه شادگان گفت: اهداف و برنامه‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش همسو و یکی است و این نهاد‌ها در مسیری مشترک حرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین منصوری، امام جمعه شادگان در جلسه کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه این شهرستان با اشاره به اهداف و برنامه‌های مشترک و همسو حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ابتکار و تلاش‌های فرهنگیان شامل؛ حضور در فضای مجازی در ساعات مختلف، تولید محتوا و فیلم‌های آموزشی و پرورشی و انتشار آن در فضا‌های ایجاد شده جهت بهره گیری دانش آموزان و جلوگیری از ایجاد مشکل برای آن‌ها در روند یادگیری قابل تقدیر و ستودنی است.

او افزود: تاکنون برنامه‌های مشترک بسیاری بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه اجرا شده که از جمله آن‌ها می‌توان به راه اندازی مرکز پژوهش و اتاق‌های فکر مشترک اشاره کرد.

سید صالح فاضلی، مدیر آموزش و پرورش شادگان برگزاری این جلسه را گامی مهم در تعامل دوسویه بین این ۲ نهاد فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: این برنامه فرصتی مناسب جهت بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های استانی بوده و همکاری ۲ نهاد در تربیت آینده سازان ایران اسلامی حیاتی است.

آلبوبالد، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به حضور روحانیون در مدارس در قالب طرح امین، مدارس وابسته صدرا و همچنین حضور ائمه جماعات در نماز‌های ظهر و عصر مدارس در دوران قبل از کرونا حضور و ظهور دانش آموزان در فضای سالم تربیتی را در گرو اشاعه و توسعه فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

نظر شما