شناسهٔ خبر: 51118028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مسیر شهدا، راهبرد موفقیت در گام دوم انقلاب است

حجت الاسلام معبودی گفت: آن کسی پیروز میدان است که در گام دوم انقلاب، ایمان، معنویت، اخلاق، خودباوری و در یک کلام سبک زندگی شهدا را ترویج و گسترش دهد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان آوج با حضور حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: این از عظمت و حقانیت انقلاب اسلامی است که خانواده شهدا حتی با نثار جان عزیزانشان همچنان خود را مدیون انقلاب و نظام اسلامی می دانند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی مکتبی است که با خون این جوانان و شهیدان آبیاری و قوام یافت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: شهدا به خاطر داشتن سه شاخصه ایمان، هجرت و جهاد نامشان در عالم ماندگار شد و اگر کسی خواهان پیروزی در جبهه حق است باید با تاسی به شهدا این ویژگی ها را در خود ایجاد کند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای تاریخ، دو جریان حق و باطل در عالم ظهور و بروز دارد که این دو جریان همواره در تقابل با یکدیگر قرار دارند.

وی افزود: امروز دشمن با بهره گیری از همه عوامل از جمله رسانه و فضای مجازی، آنچه را که باعث تحکم خانواده ایرانی اسلامی است مورد هجمه قرار داده چرا که خانواده مهمترین هسته تربیت و پرورش در تراز انقلاب و اسلام در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اهمیت راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب در مقابله با توطئه های دشمنان اضافه کرد: آن کسی پیروز این میدان است که در گام دوم انقلاب، ایمان، معنویت، اخلاق، خودباوری و در یک کلام سبک زندگی شهدا را ترویج و گسترش دهد.

انتهای پیام ۱۰۱۰

نظر شما