شناسهٔ خبر: 51117967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو هیئت رئیسه مجلس:

استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری‌های اکو برای کشور راهگشا خواهد بود

فیروزجائی گفت: استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو اجلاس شانگهای در شرایط فعلی می‌تواند برای کشور راهگشا باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی کریمی فیروزجائی» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاس منطقه‌ای اکو، اظهار داشت: بر خلاف آنکه عده‌ای تصور می‌کردند ما مجبوریم همه ظرفیت‌های خود را معطوف به برجام و کشور‌های غربی کنیم، استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو اجلاس شانگهای در شرایط فعلی می‌تواند برای کشور راهگشا باشد.  

وی افزود: دولت سیزدهم به‌درستی تشخیص داد که کشور‌های آسیایی و منطقه ظرفیت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی دارند و امید زیادی برای توسعه روابط و مذاکرات وجود دارد و اگر بتوانیم به این فهم مشترک با این کشور‌ها برسیم که فارغ از مسائل سیاسی و فشار‌های غرب و آمریکا تفاهم را پیش ببریم دستاورد‌های خوبی برای ما خواهد داشت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: غربی‌ها به دنبال فشار و امتیاز گیری از ما هستند و در مذاکرات نیز به‌آسانی از مواضع خود عبور نخواهند کرد و ما هر قدر قدرتمند‌تر شویم می‌توانیم در مذاکرات خارجی موفق‌تر عمل کنیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما