شناسهٔ خبر: 51116685 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تیم ملی فوتسال ۲۷ آذر راهی ایتالیا می‌شود

سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی فوتسال برای برگزاری ۲ بازی دوستانه ۲۷ آذر عازم ایتالیا خواهد شد و اول دی هم به تهران بر می‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آقای احسان اصولی درباره اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا، افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی که قبل از جام‌جهانی فوتسال انجام شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست برگزاری دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده بود، تیم ملی فوتسال ایران ۲۹ و ۳۰ آذر در پارمای ایتالیا به مصاف این تیم خواهد رفت.

وی ادامه داد: حضور در عرصه‌های بین‌المللی و رقابت با تیم‌های مطرح جهان به طور قطع می‌تواند برای تیم ملی فوتسال ما مثمر ثمر و آثار خوبی درپی داشته باشد و فرصت خوبی را برای ارزیابی تیم در اختیار کادرفنی قرار می‌دهد. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال ایران با پذیرش دعوت بین‌المللی در این دوره و پیرو تأکید رییس فدراسیون از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه‌های بین‌المللی نسبت به تعهدات پایبند و فعال باشیم تا فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

وی درخصوص زمان اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا، گفت: تیم ملی فوتسال ۲۷ آذر عازم ایتالیا خواهد شد و اول دی هم به تهران بر می‌گردد. پیش از اعزام یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که با نظر کادرفنی برگزار خواهد شد. ضمن اینکه در این دو بازی، ناظم‌الشریعه با توجه به قراردادی که تا پایان سال با فدراسیون دارد به عنوان سرمربی، تیم ملی فوتسال را همراهی خواهد کرد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون گفت: متأسفانه در دوره قبل شاهد بودیم که در دیدار با اسپانیا و برزیل برغم پذیرش دعوت از سوی فدراسیون ایران، این تعهد عملی نشد که بی‌شک به وجهه فوتبال کشور خدشه وارد می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما