شناسهٔ خبر: 51114500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به منظور بررسی کیفیت غذا و میزان رضایتمندی دانشجویان انجام شد؛

بازدید سرزده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سلف سرویس مرکزی

به منظور نظارت بر نحوه طبخ و توزیع غذا و اطمینان از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه مدیر دانشجویی از سلف سرویس مرکزی بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا کرمانشاه، ظهر روز ۸ آذر ماه، دکتر محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به همراه سعید کریمی‌خو، مدیر امور دانشجویی، در راستای رفاه حال دانشجویان و با هدف نظارت بر نحوه طبخ، توزیع، کمیت و کیفیت غذا و همچنین اطمینان از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سلف سرویس مرکزی بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که همزمان با صرف وعده ناهار در سلف سرویس مرکزی دانشجویان صورت پذیرفت، دکتر غلامی ضمن بازدید از آشپزخانه و انبار سلف سرویس مرکزی، در گفتگوهای صمیمانه با دانشجویان، نظرات آنان را در خصوص کمیت و کیفیت وعده‌های غذایی و دیگر مسائل مربوطه جویا شدند.

همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی، پس از اتمام بازدید، طی جلسه ای با حضور مدیر کل امور دانشجویی،  رئیس اداره تغذیه، و دیگر پرسنل مربوطه، ضمن تشکر از تلاش تمامی دست اندرکاران عنوان کرد: غذای سالم و مطبوع حق دانشجویان است و در این راستا از هیچ تلاشی نباید دریغ شود./ انتهای پیام

نظر شما