شناسهٔ خبر: 51102772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

ورود مدعی العموم به حادثه کشته شدن 2 نفر در آتش سوزی کارگاه قالیبافی زرند

حوادث رکنا:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند کرمان از ورود دادستانی این شهرستان به حادثه آتش سوزی یک کارگاه قالی بافی و انبار قالی، پنبه و الیاف در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، قاضی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اسماعیل بلوچ ‌زاده،  در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی در شهر زرند افزود: عصر یک شنبه  هفتم آذرماه  حریق  یک باب مغازه به مرکز پیام آتش ‌نشانی زرند اطلاع داده شده و پس از آن آتش نشانان به محل حادثه  عزیمت کرده اند. وی  ادامه داد: با وجود  تلاش ‌های نیرو‌های امدادی و پزشکی متاسفانه در این آتش سوزی دو نفر از ساکنان طبقه بالای این کارگاه  جان باختند  و سه نفر با سوختگی بالای ۵۰ درصد به مراکز درمانی منتقل شدند.  

حجت‌الاسلام‌ بلوچ ‌زاده  تصریح کرد: علت دقیق آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.این مقام قضایی افزود: با توجه به گزارش های  مردمی در صحنه،  بحث  کم کاری آتش نشانی و کمبود امکانات و تجهیزات نیز مطرح است که این موضوع هم در دست بررسی است.  وی تاکید کرد:در صورت تایید این موارد و ارتکاب جرم، موضوع از باب ترک فعل توسط دادستانی زرند بررسی می شود.

این مسئول  قضایی در پایان هشدار داد: کارگاه ‌های پته و قالی‌ بافی نباید در شهر و مناطق مسکونی باشند و این کارگاه‌ها باید در حاشیه شهر سامان دهی شوند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • تهران، شهر معلول! / کم توان هایی که دیگر به امید فکر نمی کنند + فیلم

    تهران، شهر معلول! / کم توان هایی که دیگر به امید فکر نمی کنند + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما