شناسهٔ خبر: 51095751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست خبری پیش از دیدار پدیده – فجرسپاسی

سرمربی فجر سپاسی: یکی از سخت‌ ترین بازی‌ ها را پیش رو داریم

نشست خبری پیش از دیدار پدیده خراسان و فجرسپاسی شیراز بدون حضور سرمربی پدیده برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرمربی فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده خراسان سرمربی فجر سپاسی: یکی از سخت‌ ترین بازی‌ ها را پیش رو داریمگفت: یکی از سخت‌ ترین بازی‌ های خود را پیش رو داریم، پدیده از بازیکنان و مربیان بسیار خوب و باتجربه‌ ای بهره می‌ برد و ما دو دیدار گذشته این تیم را تجزیه و تحلیل کرده‌ ایم.
 
علی‌اصغر کلانتری با بیان اینکه پدیده بازی‌ های هجومی ارائه می‌ کند، افزود: امیدوارم نقاط قوت رقیب را از کار بیندازیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. از لحاظ روانی و جسمی تیم سرحالی هستیم و پس از دیدار با سپاهان، در چند روز گذشته روی بازی با پدیده کار کرده ایم و آماده این مسابقه هستیم.
 
سرمربی تیم پدیده مشهد هم در مصاحبه قبل از بازی با فجر سپاسی شیراز گفت: بازی سختی را پیش رو داریم و با تیم بازی داریم که تازه به لیگ برتر آمده و تیم بسیار جوان و خوبی است.
اکبر میثاقیان افزود: تیم پدیده محکوم به پیروزی در این دیدار است چون شرایط مناسبی در جدول ندارد و می‌تواند با یک برد از لحاظ امتیازی به دیگر تیم ها برسد.
میثاقیان درباره مصدومان این تیم هم گفت: یک بازیکن خوب و دروازه بان تیم را در اختیار نداریم ربیع‌ خواه و جلالی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند این تیم را در بازی مقابل با فجرسپاسی همراهی کنند.
وی تصریح کرد: تمرینات خوبی انجام شده و اگر اتفاقی از بیرون نیافتد و تیم دچار حواشی نشود می توانیم با بازیکنانی که در اختیار داریم تا رتبه هفتم و هشتم جدول در ادامه فصل بالا بیاییم.

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، فردا سه شنبه از  ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد ۲ تیم فجر سپاسی شیراز و پدیده مشهد مقابل هم به میدان خواهند رفت.

در حال حاضر فجر سپاسی با هفت امتیاز در رده ۱۱ و پدیده با یک امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

نظر شما