شناسهٔ خبر: 51081738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری اولویت کاری استاندار ایلام باشد

خبرگزاری صداوسیما

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استاندار جدید ایلام باید تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در آیین تودیع و معارفه استاندار ایلام با حضور وزیر کشور با بیان اینکه این استان الگوی ایثار، پایمردی و مشهد شهدای والامقام و امروز نیز پایتخت خادمان اربعین حسینی است، اظهار داشت: خدمت در چنین مکانی شایستگی والایی را می‌طلبد و همه مدیران باید با این روحیه وارد عرصه شوند.

امام جمعه ایلام از نخبگان و فعالان سیاسی که برای پذیرش مسئولیت استانداری خود را مطرح و عرضه کردند، خواست: امروز تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری اولویت کاری استاندار ایلام باشدباید فضای رقابت به همدلی، وحدت و تلاش برای حل مشکلات مردم تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: استاندار جدید ایلام از نیرو‌های تیپ انصارالحسین (ع) دوران دفاع مقدس در ایلام بوده و امیدواریم با همین روحیه نیز در مسند استانداری برای حل مشکلات استان حرکت کند.

وی تلاش برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام را از اولویت‌های کاری استاندار جدید بیان کرد و افزود: همه باید در بالفعل کردن ظرفیت‌های استان حرکت کنند.

احمد وحیدی وزیر کشور برای شرکت در مراسم معارفه استاندار ایلام صبح امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد. وحیدی در ابتدای ورود به ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
این دومین سفر احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به ایلام است، پیش از این وزیر کشور دوم مهرماه به همراه رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات به ایلام سفر کرده بود.
«حسن بهرام‌نیا» روز یکشنبه ۳۰ آبان از هیات دولت به عنوان استاندار ایلام رای اعتماد گرفت و امروز با حضور وزیر کشور، این مسوولیت را از محمد نوذری استاندار اسبق ایلام تحویل خواهد گرفت.
پیش از این محمد نوذری از ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ استاندار ایلام بود.

 

نظر شما