شناسهٔ خبر: 51079213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان:

۶ رکابزن آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تبریز- ایرنا- دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان‌شرقی از دعوت ۶ رکابزن استان به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری در رشته استقامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر هوشیار روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در رشته استقامت به‌ زودی در جزیره قشم برگزار می شود، افزود: سعید صفرزاده، بهنام خلیلی خسروشاهی، حسن سیف‌الهی در رده سنی بزرگسالان و علی لبیب و آیدین علیاری در رده سنی امید و ریحانه خاتونی نیز در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان به این اردو دعوت شدند.

دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: مسعود خاکی رکابزن رده سنی امید از آذربایجان‌غربی نیز به این اردو دعوت شده است.

وی عنوان داشت: سعید فقیه، پیشکسوت تبریزی سرپرستی تیم ملی دوچرخه سواری ایران در اردوی قشم را برعهده دارد.

وی یادآوری کرد: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در رشته استقامت از ۱۴ آذر ماه جاری تا سوم دی به میزبانی جزیره قشم برگزار می‌شود و دوچرخه‌سواران باید دوازدهم آذر ماه سال جاری خود را به کادرفنی تیم در کمپ تیم‌های ملی معرفی کنند.

آذربایجان شرقی از قطب های دوچرخه سواری کشورمان محسوب می شود و تیم های آن از قبیل پتروشیمی سال های طولانی یکه تاز و پرچمدار این رشته ورزشی در قاره آسیا بوده اند. 

افسوس که نخست با انحلال تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز از سوی این مجتمع و سپس ممنوعیت تیمداری حرفه ای توسط شهرداری با مصوبه شورای شهر ششم، تبریز به عنوان قطب اول دوچرخه سواری در ایران و قاره کهن از این مزیت نسبی ورزشی محروم شد.

نظر شما