شناسهٔ خبر: 51076456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یادداشت؛

تعلل و معطلی در برکناری مدیران همسو و ناکارآمد دولت قبلی چرا؟

البرز - با وجود انتصاب استاندار جدید البرز اما هنوز مدیران ناکارآمدمنصوب دولت قبلی هنوز سر کار هستند و اقدامی برای برکناری آنها نشده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها –سید حسین میرمحمدی‌ *: جناب آقای استاندار ۲۰ روز از انتصاب شما می‌گذرد. از جنابعالی که جز مدیران توانمند عرصه مدیریت شهری و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی هستید توقع می‌رود زمان خدمت را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر مدیران ناراستا با دولت جدید که اتفاقاً مسبب وضع موجود هم هستند را با جوانان مؤمن، توانمند، دارای انگیزه و مزین به سوابق جهادی جابجا کنید و سهم خود را در شکل‌دهی به دولت جوان انقلابی که مطالبه رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور محترم است را ادا نمائید.

دکتر عبداللهی بهتر از هرکسی می‌دانید که امروز استان البرز با انباشتی از مسائل مواجه است. جنابعالی توفیق نمایندگی دولتی رادارید که شعار آن خدمت به مردم با استفاده از ظرفیت مردم است و این منش اساساً پسندیده دولتمردان قبل نبوده است.

نیروهای انقلابی استان البرز که برای توفیق و تحقق آرمان‌های دولت سیزدهم در ایام انتخابات به‌طور شبانه‌روزی در اشکال مختلف و محیط‌های حقیقی و مجازی به‌طور هماهنگ و یک‌صدا رئیس‌جمهور منتخب را به آحاد مردم استان معرفی کرده و ایشان را به مشارکت در انتخابات به محوریت این سید جلیل‌القدر تشویق کرده‌اند؛ امروز با عزمی راسخ‌تر از دیروز برای صیانت از اهداف والای امامین نظام اسلامی، موفقیت دولت مستقر را از خداوند متعال طلب می‌کنند و مترصد فراخوان عالی‌ترین مقام دولت در استان برای ارائه کمک خالصانه و مجاهدانه خود هستند.

رهبر عزیزتر از جانمان محوری‌ترین عنصر موفقیت گام دوم انقلاب را در مسئولیت‌پذیری جوان مؤمن انقلابی می‌دانند تا با اندوخته علمی و تجربی خود مسیر آبادانی و پیشرفت استان را با سرعت پیگیری نماید. امیدواریم با درایت شما، این مهم محقق شود؛ و زمان سوزی هر چه زودتر خاتمه یابد.

*فعال رسانه‌ای

نظر شما