شناسهٔ خبر: 51072232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تلاقی در مهرآباد؛ شاهرخ، فرهاد، مسعود و دیگران

تهران- ایرنا- مربیان و بازیکنان تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در فرودگاه مهرآباد با یکدیگر تلاقی کرده و برخورد گرم و صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری بازی با صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران تهران را به مقصد آبادان ترک کرد.

آبی‌پوشان در CIP فرودگاه مهرآباد با کادر فنی و بازیکنان نساجی مازندران که قصد سفر به اصفهان را داشتند، روبرو شده و در این رویارویی شاهرخ بیانی بازیکن سال‌های دور استقلال که چند سال پیش نیز در جمع مربیان این تیم فعالیت می‌کرد و هم‌اکنون به عنوان مربی در نساجی حضور دارد، با فرهاد مجیدی سرمربی کنونی آبی‌ها برخورد گرم و صمیمانه‌ای داشت. بیانی نیز برای مجیدی آرزوی موفقیت کرد.

تلاقی در مهرآباد؛ شاهرخ، فرهاد، مسعود و دیگران

وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز با مسعود شجاعی همتای خود در نساجی به خوش‌ و بش پرداخت؛ این دو نفر چند سالی در تیم ملی همبازی بوده و با یکدیگر  رابطه خوبی دارند.

تیم فوتبال استقلال فردا(دوشنبه) در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶ در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت و نساجی در اصفهان میهمان سپاهان است.

استقلال در حال حاضر با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشته و نساجی نیز با ۶ امتیاز رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

نظر شما