شناسهٔ خبر: 51055998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تسلیت مسئولان آذربایجان شرقی در پی درگذشت پدر شهیدان لیلابی

حوزه/ مسئولان استان آذربایجان شرقی درگذشت حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی لیلابی، پدر شهیدان سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مسئولان استان آذربایجان شرقی درگذشت حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی لیلابی، پدر شهیدان سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسینی لیلابی پدر شهیدان والامقام سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی؛ که عالمی عامل و همواره پشتیبان ولایت و انقلاب بود، موجب تاثر و اندوه گردید.

این روحانی ولایتمدار با تقدیم دو فرزند جوان خویش نمونه شاخصی بر ولایتمداری در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بود.

امیدوارم طلاب عزیز و جوانان انقلابی این اسوه ایثار و اخلاص و تواضع و ولایتمداری را الگو قرار دهند و در راه اعتلای این نظام مقدس بیش از پیش کوشا باشند

اینجانب رحلت این عالم ربانی را به عموم طلاب و روحانیون و خانواده های معظم شهدا و بویژه خاندان مکرم حسینی لیلابی تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران الهی و علو درجات و حشر با اولیا و فرزندان شهیدش را مسئلت دارم.

سید ابوالفضل موسوی

مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علیمه استان آذربایجان شرقی

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی تبریز:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الحکیم : مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب " ۲۳)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

عروج بزرگ عالم وارسته ، روحانی مجاهد حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا لیلابی پدر شهیدان والامقام سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی موجب تاثر و تالم گردید.

عالم بزرگواری که یک عمر در راستای تبلیغ و ترویج معارف الهی صادقانه قدم برداشت و مخلصانه فعالیت های فراوانی را در این مسیر به ثمر رساند.

این عالم مجاهد و انقلابی در راه انقلاب اسلامی و به پیروزی رساندن این امر مهم و تداوم آن همچنین در عرصه جبهه‌های حق علیه باطل حضوری جدی و فعالیتی مخلصانه انجام داد تا آنجا که فرزندان عزیز خود را نیز در این راه مقدس تقدیم اسلام و انقلاب نمود.

اینجانب درگذشت این عالم جلیل القدر را به مردم شهیدپرور تبریز، بازماندگان و خانواده‌های معزا تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای روح مطهّرشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

رسول برگی
رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز

پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی:

انّا لله و انّا الیه راجعون

روحانی انقلابی و مبارز دوران نهضت اسلامی، ابوالشهدین حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی اصغر حسینی لیلابی پدر شهیدان سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی پس از سالها مجاهدت در راه دین و انقلاب به فرزندان شهیدش پیوست.

این عالمِ مجاهد در طول حیات پربرکت خویش با تربیت فرزندانی شجاع و متدین و تقدیم دو فرزند شهید به اسلام، حمایت عملی خود از دین مبین، ولایت و انقلاب اسلامی را نشان داد و همواره با حضور فعال در تمام‌ صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، پیام دلدادگی و عشق و ارادت به ولایت و تبعیت محض از امام زمان خویش را به همگان رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت و تعزیت درگذشت مرحوم حجت الاسلام حسینی لیلابی به خاندان مکرم لیلابی، جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا و اهالی فهیم و قدرشناس آذربایجان شرقی، رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن روحانی مخلص مسئلت می‌دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

پیام تسلیت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ابوالشهیدین حجت‌الاسلام حسینی لیلابی موجب اندوه و تالم مردم شهیدپرور تبریز شد.

این روحانی ولایتمدار و پدر شهیدان سیدمحمد و سیدجواد یکی از روحانیون مبارز و مجاهد استان و شهر تبریز بود که در طول عمر پربرکت خویش همواره یکی از مدافعان و حامیان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.

بدین وسیله این ضایعه را به علما معزز و حوزه های علمیه استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده محترم ایشان و عموم مردم ولایی آذربایجان شرقی تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسألت داریم.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

نظر شما