شناسهٔ خبر: 51031206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مطهری:

بحران کلید واژه‌ای برای زمین زدن پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل مختلف سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت بحرانی سرخپوشان گفت: بحران شرایطی است که یک تیم در ایران ۱۰ سال قهرمان لیگ نشده است. اینکه ما در یکی، ۲ بازی نتیجه نگرفتیم اسمش بحران نیست و با این واژه مخالف هستم. به نظرم این کلید واژ ه‌ای است تا پرسپولیس را زمین بزنند. هواداران صبر و حوصله داشته باشند و اسیر فضای مجازی نشوند. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و با ترمیم نقاط ضعف ، شکل بهتری بازی کنیم.  

مسائل غیر فنی بر مسائل فنی پرسپولیس سایه افکنده است 

مطهری گفت: برای تغییر سیستم بازی نیاز به زمان داریم و سعی کردیم از سیستم ۳-۴-۳ نوین استفاده کنیم. در تیم چلسی می‌بینیم که توخل این  سیستم را به خوبی پیاده می‌کند. علاوه بر این از سیستم ۴-۴-۲ هم بهره می‌بریم. نحوه بازی ما در ۲  سال گذشته باعث شد که تیم‌ها این تاکتیک را شناسایی کنند و یک پلن برای خودمان در روز‌های خاص طراحی کردیم. شرح وظایف را بازیکنان به نحو احسن انجام می‌دهند. مسائل غیر فنی بر مسائل فنی ما سایه افکنده بود و این موضوع طبیعی است.  

نتوانستیم بازیکن بازیساز جذب کنیم 

مربی پرسپولیس درباره نبود یک بازیکن بازیساز در این تیم گفت: ما به دنبال بازیکن بازیساز بودیم، اما به دلیل شرایط خاص نتوانستیم او را جذب کنیم. اکنون مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه برایمان بازیسازی می‌کنند.  

او درباره اظهارات سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیریت خیلی هم در امور فنی تاثیر دارد که اگر اینطور نبود باشگاه‌های اروپایی هم با سرپرست اداره می‌شدند.  

رسول پناه از درون به پرسپولیس ضربه می زد 

مطهری با انتقاد تند از رسول پناه گفت: مدیرعاملی که از درون به پرسپولیس ضربه بزند، با چه رویی اکنون می‌خواهد بیاید و در تلویزیون صحبت کند؟

مربی پرسپولیس گفت: پول هنوز به حساب کالدرون سرمربی سابق تیم واریز نشده و پنجره بسته است. همچنین ۲ بازیکن تاجیک می‌توانند آینده پرسپولیس باشند.  

دوست دارم دربی را حساس نکنند 

او درباره دربی پایتخت در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: دوست دارم خیلی دربی را حساس نکنند تا بازی از شرایط تاکتیکی خارج نشود.  

مطهری درباره حضور هواداران پرسپولیس در بازی با تیم صنعت نفت آبادان گفت: واقعا مبلغ بلیت‌ها برای هواداران زیاد است.  

حضور رادو در دروازه شوک به حامد لک بود 

مربی پرسپولیس درباره اینکه شرایط روحی و روانی حامد لک خوب است،   گفت: فنایی وقت زیادی برای آموزش گلر‌ها می‌گذارد و ۲ دروازه بان باتجربه و یک گلر جوان داریم و آن‌ها باید بیشتر تلاش کنند. حضور رادوشوویچ در دروازه شوک به حامد لک بود.

او درباره بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان گفت: ما می‌توانستیم این بازی را با گل‌های بیشتری  پیروز شویم، اما اشتباهات سهوی داوری مانع شد. ما از روی نیمکت هم متوجه شدیم شوت عبدی گل شده است. تعجب می‌کنم کمک داور چطور تشخیص نداد. اگر بازی مساوی تمام می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟  

مطهری گفت: با این مدل داوری نگران بازی‌های آینده به خصوص دربی هستیم.

 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما