شناسهٔ خبر: 51006435 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

قیمت یخچال (۴ آذر)

آنچه در زیر می‌آید قیمت یخچال‌ های موجود در سطح بازار است؛

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد که یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار با نوسان قیمت اندکی نسبت به هفته گذشته معامله می‌شود.

فروشندگان لوازم خانگی در تازه‌ترین دور از معاملات، قیمت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23 را ۲۷هزار و ۸۰۰هزار تومان اعلام کردند. همچنین سایدبای ساید سامسونگ مدل G26 نیز ۷۲میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت یخچال سایدبای ساید دوو مدل D2S-3133SS نیز به ۳۷ میلیون تومان رسید و یخچال فریزر ایرانی امرسان مدل BFN20D-M/TP حوالی ۱۰میلیون تومان ارزش‌گذاری شد. یخچال فریزر ارزان قیمت بست BRB240 نیز حوالی ۷میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

قیمت یخچال فریزر کره‌ای ال جی مدل LG TF660TS حوالی ۳۶میلیون تومان اعلام شده است و قیمت سایدبای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS به ۴۵ میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسیده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت روز یخچال (آذرماه)
برند مدل قیمت (تومان)
 الکترواستیل Electro Unique ES23 ۲۷,۸۰۰,۰۰۰
سامسونگ   G26 ۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دوو  D2S-3133SS ۳۷,۰۰۰,۰۰۰
اسنوا  SN8-3320SS ۴۵,۴۰۰,۰۰۰
ال جی LG TF660TS ۳۶,۴۰۰,۰۰۰
امرسان  BFN20D-M/TP ۹,۶۰۰,۰۰۰
دوو  D4BF-1077GW ۱۱,۶۰۰,۰۰۰
بست  BRB240 ۷,۵۰۰,۰۰۰
سامسونگ HM34 ۵۹,۰۰۰,۰۰۰ 

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

نظر شما