شناسهٔ خبر: 50999879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سرمربیان پیکان و نساجی چه گفتند؟

حسینی: روی اشتباهات فردی گل خوردیم/ بیانی: الهامی با این شرایط ورزشگاه دیگر نیست!

سرمربی و مربی تیم‌های فوتبال پیکان و نساجی پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حسینی پس از تساوی ۲ بر ۲ پیکان مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: در کل بازی تیمی که با انرژی تر کار می‌کرد، ما بودیم. دو گل روی اشتباهات فردی خوردیم و در این زمینی که نمی‌شود فوتبال بازی کرد، دو گل زدیم و بازی را برگرداندیم، به خاطر این موضوع از بازیکنانم تشکر می کنم. امیدوارم مسئولان فکری به حال استان قهرمان پرور مازندران بکنند و امکانات بیشتری را فراهم کنند.

حسینی در مورد اعتراض چند لیدر نساجی عنوان کرد: اینکه تماشاگر در ورزشگاه باشد، اشکالی ندارد، اما اینکه لیدرها بخواهند صحبت و پرخاش کنند، درست نیست. یک مقدار با نیمکت ما بد صحبت کردند و من هم به آنها گفتم صحبت نکنید.
 
سرمربی پیکان در مورد عملکرد داور و اعتراض های زیاد عنوان کرد: وقتی زمین ناهموار است و بازی فیزیکی می‌شود، بازیکنان روی تصمیمات داور اعتراض می‌کنند. در یک صحنه بازیکن حریف در محوطه جریمه روی بازیکن ما خراب شد که فکر می‌کنم پنالتی بود.
 
حسینی در مورد غیبت در نشست خبری و هماهنگی بازی گفت: با توجه به اینکه هتل ما با محل برگزاری یک ساعت و ربع فاصله داشت و جاده هم کم عرض بود، به همین دلیل نرسیدیم، امیدوارم مرا ببخشید.
 
وی در مورد اینکه بعد از گل، به سمت نیمکت نساجی خوشحالی کردید، عنوان کرد: به خاطر این خوشحالی که هیجانی بود، عذرخواهی می‌کنم. نیمکت نشینان نساجی دوستان من هستند و خودم عاشق مازندران هستم. اگر یک مقدار تند رفتیم، عذرخواهی می‌کنم.
 
 
 
شاهرخ بیانی پس از تساوی ۲ بر ۲  نساجی مقابل پیکان  اظهار داشت: اصلا بازی قشنگی در این زمین نبود. ما در این زمین مشکل داریم. تیم ما روی زمین فوتبال بازی می‌کند. ما در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس دیدید چقدر خوب بازی کردیم. متاسفم برای این شرایط. ساکت الهامی چیزی که اول خواسته بود، یک زمین خوب بود. ما در هفته ششم هستیم و هنوز زمین خوب نداریم.
 
وی ادامه داد: تماشاگران هم نتیجه خوب از تیم می‌خواهند. این زمین برای تیم هایی خوب است که دهه ۵۰، ۶۰ فوتبال بازی می‌کردند. بازیکنان از هرجا می گرفتند بلند می‌زنند و واقعا زشت است. ادعای حرفه ای بودن می‌کنیم، ۴ تا زمین مناسب و خوب نداریم. 
 
مربی نساجی عنوان کرد: ما فقط یک زمین آزادی را داریم که آن هم برای ۵۰ سال پیش است. با این زمین که نمی‌شود دو پاس هم به یکدیگر داد ما چه انتظاری می‌توانیم از بچه هایمان داشته باشیم؟ هر ۴ گلی هم به ثمر رسید، شانسی بود. این فوتبال شانسی است و زیبایی ندارد. ساکت الهی هم اعلام کرد که اگر همین زمین باشد، دیگر نیستم. 
 
بیانی ادامه داد: این زمین برای مربیانی خوب است که بزن زیرش بازی می‌کنند و به قول علی پروین این فوتبال علی اصغری است. باید حق را به ما بدهید. زمین اگر خوب باشد، فوتبال خوب می‌بینید و امکان ندارد در این زمین نتیجه بگیریم. ضعیف‌ترین تیم هم اینجا بیاید، ما نتیجه نمی‌گیریم. ساکت الهامی کارش را بلد است و مثل برخی مربیان نیست. او چطور می‌خواهد در این زمین نتیجه بگیرد.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما