شناسهٔ خبر: 50974819 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیبی:

نباید به حضور در صدر جدول دل خوش باشیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردای تیم خود در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار تهران گفت: مسابقه ای  سخت مقابل تیمی با انگیزه که تازه به لیگ برتر آمده، داریم. هوادار در بازی‌های قبلی نشان داده تیم زهرداری است. ممکن است در نتیجه گیری به آنچه که می‌خواستند نرسیده باشند، اما می‌دانیم قطعا برای هر ۲ تیم بازی سختی خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم فردا برنامه‌هایی که داریم را در زمین پیاده کنیم و به هدفمان برسیم. آرزو می‌کنم بازی خیلی خوبی برگزار شود. به امید خدا نتیجه هم به نفع ما تمام شود. ما در صدر جدول هستیم، اما نباید به آن دل خوش باشیم. باید با تمام وجود برویم و نشان بدهیم لیاقت کار‌هایی که در این مدت انجام دادیم را داریم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص غایبان تیمش گفت: محروم نداریم، ولی یکی ۲ بازیکن ما مصدوم هستند. خداراشکر بازیکنانی داریم که بتوانند جایگزین آن‌ها شوند. مشکل خاصی در این مورد نداریم.

خطیبی در مورد اینکه بازی با هوادار به نوعی نبرد ۲ سرمربی استقلالی است، عنوان کرد: تقریبا ۷۰-۶۰ درصد نیمکت‌ها و سرمربیان هم نسل هستند. خیلی خوشحالم که نسل ما در مربیگری خوب کار می‌کند. آرزو می‌کنم تمام مربیانی که از نسل ما بودند خوب کار کنند و آن نسل دهه ۷۰ و ۸۰ در عرصه مربیگری هم موفق باشد. ان‌شاالله فردا هم یک بازی جدی و دوستانه برگزار شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما