شناسهٔ خبر: 50895976 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در دانشکده علوم پزشکی نیشابور؛

مراسم بازگشایی خوابگاه پسرانه مدافعان سلامت برگزار شد

مراسم بازگشایی خوابگاه مدافعان سلامت و سلف سرویس دانشکده بهداشت با قرائت دعای ندبه و بازدید از خوابگاه مدافعان سلامت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا نیشابور، مراسم بازگشایی خوابگاه مدافعان سلامت و سلف سرویس دانشکده بهداشت با قرائت دعای ندبه و بازدید از خوابگاه مدافعان سلامت برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت دعای پرفیض ندبه برگزار شد معاون فرهنگی و دانشجویی، معاون آموزش، رئیس حراست و دیگر مسئولان دانشکده علوم پزشکی نیشابور حضور داشتند.

 مهندس منصور نعیم آبادی به خدمات شبانه روزی معاونت فرهنگی و دانشجویی اشاره کرد و گفت: با تاکید و دستور رئیس محترم دانشکده اقای دکتر محسن عظیمی نژاد برای بهبود اسکان دانشجویان پسر  قرارداد ۳ ساله با برق خراسان منعقد گردید و خوابگاه مدافعان سلامت با کار شبانه روزی همکاران امور دانشجویی و با حمایت مدیریت حراست و پشتیبانی شروع به بهسازی شد .

وی با اشاره به اینکه تعمیرات و بهسازی بر اساس شاخصهای های رفاهی اسکان دانشجویان انجام گرفت گفت: نقاشی اتاق‌ها و راهروها، تعویض موکت‌ها، ایجاد سالن مطالعه و سایت کامپیوتر و تامین امکانات رفاهی و ورزشی تلاش کردیم تا محیطی آرام برای دانشجویان فراهم کنیم.

مهندس نعیم آبادی خاطر نشان کرد: خوابگاه مدافعان سلامت با ظرفیت ۸۶ دانشجو از امشب با استقرار دانشجویان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به بهسازی سلف سرویس دانشکده بهداشت گفت: در راستای افزایش رفاه و بهبود شرایط غذا خوری دانشجویان سلف سرویس  بهسازی شد و انشالله از روز شنبه، پس از دو سال تعطیلی با محیطی مناسب و زیبا به استقبال دانشجویان خواهیم رفت.

مراسم بازگشایی خوابگاه مدافعان سلامت و سلف سرویس دانشکده بهداشت روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ با قرائت دعای ندبه و بازدید از خوابگاه مدافعان سلامت برگزار شد.

مشاهده گزارش تصویری

نظر شما