شناسهٔ خبر: 50846441 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون شهردار در گفت‌وگو با ایلنا:

زاکانی فقط می‌خواست از ظرفیت دامادش استفاده کند/ تعدیل نیرو در شهرداری نداریم/ برای کارهای زمین‌مانده نیرو کم داریم

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت:‌ در شهرداری کارهای زمین مانده زیادی است و باید زمینه انگیزشی کارکنان را فراهم کنیم تا خود نیروها بتوانند کارها را انجام دهند. اگر کارهای زمین مانده را انجام دهیم، نیرو کم هم داریم.

صاحب‌خبر -

«لطف‌الله فروزنده» معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره انتصابات فامیلی و حساسیت جامعه نسبت به آن اظهار کرد: آقای زاکانی به دامادشان پست ندادند و در این زمینه فضاسازی شد. ایشان با شجاعت هم اعلام کردند "می‌خواستم از ظرفیت ایشان استفاده کنم" چرا که نه حقوقی به ایشان دادند و نه پستی. 

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ادامه داد: مطمئننا در شهرداری آنچه که قانون است اجرا می‌شود. 

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برنامه شهرداری برای تعدیل نیروی مازاد در شهرداری تهران گفت: در شهرداری به هیچ وجه تعدیل نیرو نداریم. بحثی که داریم ساماندهی نیروها و استفاده از ظرفیت‌ها است. 

فروزنده تاکید کرد: در شهرداری کارهای زمین مانده زیادی است و باید زمینه انگیزشی کارکنان را فراهم کنیم تا خود نیروها بتوانند کارها را انجام دهند. اگر کارهای زمین مانده را انجام دهیم، نیرو کم هم داریم.

نظر شما