شناسهٔ خبر: 50828492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمدیاری در تذکر شفاهی:

ضرورت آسفالت راه‌های روستایی کم برخوردار/ ایرلاین‌ها به بهانه کرونا از سرویس‌دهی به مسافران استنکاف می‌کنند

نماینده مردم طوالش در مجلس بر ضرورت آسفالت راه‌های روستایی کم برخوردار تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: رعایت عدالت در جذب محیط‌بانان از طریق یگان حفاظت استان‌ها و منابع طبیعی ضروری است اما در حال حاضر شاهد اعمال سلیقه در این موضوع هستیم که باید با نظارت بیشتر این مشکل برطرف شود.

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس در تذکر به وزیر بهداشت و درمان گفت: شاهد بی‌عدالتی در جذب افرادی که در آزمون بهورزی شرکت کردند هستیم چرا که به شاخص‌های مناسب بی‌توجهی می‌شود، این امر به دور از عدالت و انصاف است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در تسهیل صدور مجوزها، اشتغال و رونق تولید از سوی دولت تصریح کرد: امیدواریم آقای رئیسی همان‌گونه که در قوه قضائیه در مبارزه با فساد موفق عمل کرد، زمینه مبارزه با فسادهای اداری و حذف بروکراسی را فراهم کند.

محمدیاری در تذکر به وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت و توجه ویژه به موضوع آسفالت راه‌های روستایی کم برخوردار تصریح کرد: در حال حاضر ایرلاین‌ها به بهانه کرونا از سرویس‌دهی به مسافران استنکاف می‌کنند در حالی که پروتکل‌ها رعایت می‌شود و مردم هزینه  آن را پرداخت می‌کنند.

نظر شما