شناسهٔ خبر: 50701643 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رشیدی طی تذکر شفاهی:

هیأت دولت باب تعامل با مجلس را نبندد/ اعضای دولت به مجلس نیاز داشتند، دارند و خواهند داشت

عضو هیات رئیسه مجلس از رئیس جمهور و هیات دولت خواست تا با قطع تعامل با مجلس که از آن رأی اعتماد گرفته اند سوءظن ایجاد نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (۱۹ آبان) مجلس ضمن قدردانی از رئیس جمهور و هیات دولت برای سفرهای استانی، تلاش های شبانه روزی و اتفاقات مثبتی که در واردات واکسن و درمان بیماران کرونایی افتاد به طوری که روند نزولی در شیوع این بیماری طی می شود در تذکر به رئیس جمهور و هیات دولت، گفت: شما از مردم دو بار رأی گرفتید یک بار رئیس جمهور به طور مستقیم از مردم رأی گرفت و یک بار هم هیات دولت از مجلس و نمایندگان مردم رأی اعتماد گرفتند بنابراین خواهش می کنم باب تعامل با مجلس را نبندید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حمایت نمایندگان مجلس از دولت انقلابی در ادوار مجلس بی نظیر بود و ما به تکلیف خود در این زمینه به خوبی عمل کردیم.

وی تاکید کرد: اعضای هیات دولت باید از مشورت با نمایندگان استفاده کرده و به آن ها پاسخگو باشند و با قطع تعامل نباید بدبینی و سوءظن ایجاد کنند. ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنند که به مجلس نیاز داشتند، دارند و خواهند داشت.

نظر شما