شناسهٔ خبر: 50679524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

همزمان با فصل سرما؛

فعالیت مراکز سرپناه بهزیستی قزوین افزایش می‌یابد

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: مراکز سرپناه بهزیستی استان در فصل سرما بدون محدودیت و شبانه روزی جامعه هدف از جمله افراد بی‌خانمان و معتادان خیابانی را پذیرش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا وارثی با اشاره به فعالیت مراکز سرپناه بهزیستی گفت: درحال حاضر دو مرکز شبانه روزی در استان درحال فعالیت هستند که یکی از آن‌ها برای بانوان و یک مرکز نیز برای اقایان اختصاص دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: مرکز بانوان در دوراهی همدان نرسیده به جایگاه CNG جنب مرکز اقامتی ساحل امن و مرکز آقایان در خیابان اسد آبادی روبه‌روی انبار غله واقع شده و افراد می‌توانند برای دریافت خدمات به آن‌ها مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: جامعه هدف اصلی این مراکز افراد معتاد بی خنمان و دارای رفتارهای پرخطر هستند که مراجعه آن‌ها به این مراکز با دسترسی بیشتر خدمات و صرفه‌جویی در هزینه‌ها همراه است.

وارثی گفت: در این مراکز خدماتی از قبیل سوزن، سرنگ و سایر لوازم بهداشتی، اقامت شبانه، استحمام، ارائه تغذیه و وعده غذایی، درمان نگهدارنده با متادون، حمایت‌های اجتماعی، خدمات ارجاع و پیگیری، آزمایش سریع اچ آی وی، مشاوره و خدمات سیار ارائه می‌شود.

نظر شما