شناسهٔ خبر: 50660344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ادامه بارندگی در استان هرمزگان تا فردا

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: بر اساس پیش بینی ها، بارندگی‌ها امروز و فردا هم با شدت کمتر در استان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی حمزه نژاد اظهار کرد: در مناطق غربی، مرکزی، محدوده تنگه هرمز، سواحل و جزایر، ارتفاعات و برخی مناطق شرقی و شمالی استان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد گاه تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال تقویت نقطه‌ای فعالیت سامانه نیز وجود دارد، ادامه داد: مردم از صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند.

حمزه نژاد در خصوص شرایط رفت و آمد دریایی عنوان کرد: در مناطق دریایی، با توجه به ابرناکی و افزایش لحظه‌ای سرعت باد توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از رفت و آمد در خلیج فارس و تنگه هرمز خودداری و سایر شناورها نیز با احتیاط رفت و آمد کنند.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه شرایط برای رفت و آمدهای دریایی در محدوده جاسک و مناطق شرقی آن مساعد است، تصریح کرد:  از اوایل امشب و در طول روز چهارشنبه افزایش باد شمال شرقی در تنگه هرمز و همچنین بخش‌های از مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد در پایان خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، با توجه به تاثیر سامانه پرفشار، در ساعات صبح کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

نظر شما