شناسهٔ خبر: 50579980 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نینتندو، 2.0 Animal Crossing را زودتر از موعد به بازار عرضه کرد

شرکت نینتندو روز گذشته برخلاف انتظار مخاطبان نسخه جدید بازی Animal Crossing را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج؛ روز گذشته شرکت نینتندو به روز رسانی بازی Animal Crossing: New Horizons را برای علاقه‌مندان به این عنوان منتشر کرد که باعث تجب بسیاری از کاربران و مشتریان این شرکت شد. زیرا پیش از انتشار نسخه جدید بازی، نینتندو اعلام کرد که نسخه به روز رسانی Animal Crossing: New Horizon تا ۵ نوامبر منتشر نمی‌شود.

براساس گزارش‌ها، به روز رسانی بازی ۲.۰ Animal Crossing شامل طراحی‌های جدید در فضای بیرونی بازی، تور‌های قایق به جزایر دیگر، آیتم‌های بیشتر، ذخیره سازی، حالت دوربین حرفه ای و توانایی پخت غذا با مواد رشد یافته است. به گفته توسعه دهندگان کنسول بازی نینتندو بخش کافی شاپ Brewster که بسیاری از کاربران به آن علاقه داشتند را در نسخه جدید بازی اضافه کرده است.

بروزرسانی بازی 2.0 Animal Crossing

گزارش‌ها حاکی از آن است که علاوه بر به‌ روز رسانی رایگان، نینتندو عرضه یک نسخه ۲۴.۹۹ دلاری به نام Happy Home Paradise را اعلام کرد اما هنوز اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نشده است. دسترسی به محتوای پولی اضافی نیز با «بسته توسعه» Nintendo Switch Online که دارای بازی‌های N۶۴ و Sega Genesis است، در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است که Animal Crossing دومین بازی پرفروش نینتندو سوییچ پس از Mario Kart ۸ Deluxe است؛ که گفته شده تا ۳۰ ژوئن حدود ۳۳.۸۹ میلیون نسخه فروخت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما