شناسهٔ خبر: 50579463 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی:

باید وابستگی به خارج را قطع کنیم

سردار قاسمی گفت: باید با تکیه بر راهبرد اقتصاد مقاومتی وابستگی اقتصادی کشور به خارج را قطع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان با بیان اینکه استکبار ستیزی برای امروز نیست و در هر مقطع به شکلی ملت‌ها هزینه دادند ولی تسلیم نشدند، گفت: آمریکا در صدد است تا بر صنایع و نیرو‌های نظامی ما و سایر کشور‌ها سلطه داشته باشد، اما بایستی در برابر این سلطه جویی مقاومت کنیم.

او با اشاره به اینکه راهبرد استکبار در دنیا حمله به کشور‌های دیگر، نفوذ و سلطه بوده است، افزود: دستمان باید روی زانوی خودمان باشد و استکبار ستیزی توحیدی در سایه ولایت فقیه داشته باشیم.

سردار قاسمی بیان کرد: میوه ایستادگی و صبر در سایه اطاعت از رهبر انقلاب، پیروزی است.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی اظهار کرد: آمریکا در صدد است تا جریان انتقال انرژی را در دنیا به نفع خود تغییر داده و منافع رژیم صهیونیستی را تضمین کند.

او با بیان اینکه باید از لحاظ اقتصادی مستقل باشیم، ادامه داد: باید با تکیه بر راهبرد اقتصاد مقاومتی وابستگی اقتصادی کشور به خارج را قطع و از نیرو‌های جوان استفاده کنیم تا بتوانیم از لرزه‌های اقتصادی در امان باشیم.

در طی این جلسه از زحمات سرگرد پاسدار محمدی تجلیل و سرگرد پاسدار توکلیان به عنوان مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی منصوب شد.

سرگرد پاسدار توکلیان مسئول جدید بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: درد و دل واحد‌های تولیدی زیاد است و باید با همکاری بانک‌ها بتوانیم این مشکلات را رفع و موانع پیش رو را تسهیل کنیم.

او افزود: مقام کارگران قابل احترام است و بایستی شأن و منزلت آن‌ها حفظ و مشکلاتشان برطرف شود.

انتهای پیام/ س

نظر شما