شناسهٔ خبر: 50518693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون بدنسازی/ سجادی پیگیر وضعیت ملی‌پوشان پرورش اندام شد

وزیر ورزش و جوانان عصر روز دوشنبه از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان عصر روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حاضر شد و از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید کرد.

در جریان این بازدید، سجادی دقایقی نیز در جلسه‌ای با حضور عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس و ناصر امیری سرپرست دبیری فدراسیون شرکت کرد. در این نشست وزیر ورزش و جوانان در ابتدا جویای وضعیت ملی پوشان پرورش اندام شد که طی روز‌های آینده قرار است در دو رویداد مهم جهانی و آسیایی شرکت کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون بدنسازی نقش پررنگ و تاثیرگذاری در توسعه ورزش همگانی در کشور دارد و در بخش آموزش نیز همواره پیشرو بوده است.

رئیس فدراسیون بدنسازی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت تیم ملی پرورش اندام ایران دغدغه‌های موجود در جامعه بدنسازی را به گوش مقام عالی وزارت رساند.

نصیرزاده در بخشی از صحبت‌های خود گفت: با تاسیس آکادمی بین المللی IFBB در ایران، این فرصت فراهم شده است تا ورزشکاران و مربیان در داخل کشور مدرک مربیگری بین المللی معتبر اخذ کنند؛ در حالی که در گذشته برای اخذ این مدرک باید هزینه‌های ارزی زیادی را صرف می کردند.

در پایان نیز مقرر شد دغدغه‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نشستی مشترک با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان بررسی و حل و فصل شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما