شناسهٔ خبر: 50437898 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بارسلونا ۳ بازی آینده‌اش را با سرمربی تیم دوم به میدان می‌رود

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا تا فراهم شدن زمینه حضور ژاوی؛ از سرمربی تیم دوم آبی اناری‌ها خواسته است که به صورت موقت تیم را تمرین دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، بارسلونا بالاخره پس کسب نتایج ضعیف، رونالد کومان سرمربی هلندی‌اش را اخراج کرد. طبق اعلام افراد نزدیک به آبی اناری‌ها، گزینه جدید برای مربیگری؛ ژاوی هرناندز است.

اگر ژاوی به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شود و مشکلی برای نشستن روی نیمکت این نداشته باشد، این اتفاق اما حداقل تا بعد از فیفا دیپیش رو، نخواهد افتاد؛ چرا که السد می‌خواهد ژاوی در دیدار مقابل الدحیل (۱۲ آبان) روی نیمکت تیم حضور داشته باشد.

با این حساب خوان لاپورتا رئیس باشگاه قرار است ️از "سرخی بارخوان" ۴۹ ساله مربی بارسای B با حفظ سِمت، که همزمان دو تیم مربیگری می‌کند، بخواهد که حداکثر تا سه بازی آینده مقابل آلاوز در نیوکمپ، دیناموکیف در المپیسکی، و سلتاویگو در بالایدوس روی نیمکت بارسلونا بنشیند.

️سرخی بارخوان از فصل ۱۹۹۳/۹۴ تا ۲۰۰۱/۰۲ کاپیتان و مدافع چپ بارسلونا بوده است. او ️در بارسلونا به سه لالیگا، دو کوپا دل ری، سه سوپرکاپ اسپانیا، یک جام در جام اروپا و یک سوپرکاپ اروپا رسیده است. این مربی در ۳۸۲ بازی برای بارسلونا ۱۱ گل زده و ۲۱ پاس گل داده است.

او ️از فصل ۲۰۰۹/۱۰ تا ۲۰۱۱/۱۲ مربی تیم زیر ۱۸ سال بارسلونا بوده است ️سابقه مربیگری تو هوئلوا و مایورکا تو سگوندا دیویژن رو داشته است. همچنین ️فصل ۲۰۱۴/۱۵ مربی آلمریا تو لالیگا بوده که با این تیم به سگوندا دیویژن سقوط کرد.

جالب است بدانید که ️قبل از اینکه این فصل مربی بارسلونای B شود، فصل قبل مربی ژیجیانگ چین بوده است. ضمن اینکه او ️هیچ افتخاری هم در دوران مربیگری‌اش به دست نیاورده و صرفاً فقط رفیق لاپورتا رئیس باشگاه است.

نظر شما