شناسهٔ خبر: 50432935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنج میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های ورزشی آوه اختصاص می‌یابد

ساوه - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: به منظور تجهیز سالن ورزشی و احداث زمین چمن در شهر آوه پنج میلیارد ریال اعتبار استانی تخصیص می‌یابد و مابقی نیز از ظرفیت شهرداری و خیران تامین خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «سید علی آقازاده» روز پنجشنبه در پایان افتتاح طرح های آبرسانی روستاهای شهرستان ساوه، گفت: در سفر امروز

نشستی با اعضای شورای شهر و مدیران شهر آوه برگزار شد که در آن مشکلات زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پنج میلیارد ریال اعتبار بابت تجهیز سالن ورزشی و احداث زمین چمن از محل منابع استانی و کمک خیران و شهرداری این شهر اختصاص یابد.

وی افزود: شهر آوه یکی از افتخارات استان مرکزی در حوزه تولید گوشت قرمز و پرورش دام سبک و سنگین است و براساس آمارها ظرفیتی بیش از ۳۰ هزار راس دام در این منطقه وجود دارد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: حل مشکل ۲۰۰ دامداری خارج از محدوده شهر آوه با بکارگیری فرآیندی قانونی در دستور کار است تا خدمات لازم در زمینه انشعابات آب، برق و گاز به این دامداری‌ها ارائه شود.

وی همچنین بر جلوگیری از برداشت بی‌رویه از معادن شن و ماسه آوه تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی لازم در شورای معادن استان به منظور اعمال محدودیت نسبت به استخراج شن و ماسه از معادن شهرستان ساوه نیز در دستور کار است.

به گفته او، حدود ۱۸ میلیارد ریال اعتبار برای چهار پروژه آبرسانی روستایی و یک پروژه مخزن آب شهر آوه که امروز به بهره برداری رسید، هزینه شده است.

آقازاده بیان کرد: ارائه خدمات به مردم در حوزه آبرسانی، موضوعی حیاتی است که امیدواریم با تلاش و همت مسئولان رضایت‌مندی مردم جلب شود.

آوه، شهری با جمعیت حدود پنج هزار نفر در ۲۵ کیلومتری جنوب ساوه است که از کانون های دامداری، باغداری و تولید محصولات گلخانه ای به شمار می رود.

نظر شما