شناسهٔ خبر: 50426980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

در نتایج فوتبال باشگاهی اروپا رقم خورد؛

شکست بارسلونا، تساوی رئال و تحقیر بایرن

در مهمترین مسابقات شب گذشته فوتبال باشگاهی اروپا، بارسلونا و بایرن مونیخ متحمل شکست شدند و رئال مادرید با تساوی صدرنشین لالیگا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در چارچوب هفته یازدهم لیگای اسپانیا، رایو وایه کانو با یک گل میهمانش بارسلونا را با شکست بدرقه کرد. در این بازی، رادامل فالکائو تک گل وایکانو را به ثمررساند و ممفیس دپای هم یک پنالتی بارسا را به هدر داد. بارسا با این نتیجه ۱۵ امتیازی ماند و در رده نهم جدول ایستاد. اما پس از این شکست، صبر مسئولان بلگرانو به پایان رسید و تصمیم به اخراج کومان در هواپیمای برگشت به بارسلون گرفته شد. اکنون ژاوی و مارسلو گایاردو - سرمربی ریورپلاته - گزینه‌های روی میز مسئولان باشگاه هستند.

رئال مادرید هم در خانه، برابر میهمانش اوساسونا با تساوی بدون گل متوقف شد، اما با ۲۱ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر بازی‌های دیشب، مایورکا و سویا به تساوی ۱-۱ رضایت دادند که با این نتیجه سویا ۲۱ امتیازی شد، اما بعلت تفاضل گل کمتر از رئال، در مکان دوم جدول ایستاد، بتیس هم ۴-۱ والنسیا را در هم کوبید. امشب در آخرین بازی‌های هفته، سلتاویگو با سوسیداد، گرانادا با ختافه و لوانته با اتلتیکو مادرید مصاف می‌دهند.

در ادامه هفته دهم سری آ ایتالیا، دیشب اینتر با دو گلِ دی آمبروزیو و دی مارکو، میزبانش امپولی را شکست داد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

یوونتوس در خانه ۱ به ۲ مغلوب ساسولو شد و با ۱۵ امتیاز، جایگاهی بهتر از رده هفتمی جدول پیدا نکرد. فراتسی و ماکسیم لوپز برای ساسولو گلزنی کردند و مک کنی تک گل یووه را به ثمررساند.

در دیگر بازی‌های دیشب، رم ۲-۱ در زمین کالیاری به پیروزی رسید، سامپدوریا ۳-۱ به میهمانش آتالانتا باخت، اودینزه و ورونا ۱-۱ مساوی شدند و لاتسیو با یک گل فیورنتینا را برد. ناپولی و بولونیا امشب آخرین بازی این هفته را برگزار می‌کنند.

از مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس، دیشب لیورپول با ۲ گل پرستون را شکست داد، تاتنهام یک - صفر برنلی را از پیش رو برداشت، دیدار وستهام با منچسترسیتی بدون گل مساوی شد، اما وستهام در ضربات پنالتی ۵-۳ به پیروزی رسید، استوک سیتی در خانه ۲-۱ به برنت فورد باخت و لستر پس از تساوی ۲-۲ مقابل برایتون، در ضربات پنالتی ۴-۲ صاحب برتری شد.

در ادامه دور دوم جام حذفی آلمان، دیشب بایرن مونیخ با نتیجه عجیب ۵ - ۰ از گلادباخ شکست خورد و همانند فصل قبل، خیلی زود از رقابت‌های جام حذفی خداحافظی کرد.

در دیگر بازی‌های مهم، اشتوتگارت در خانه با ۲ گل به کلن باخت، هانوفر ۳ - ۰ دوسلدورف را شکست داد و بوخوم پس از تساوی ۲-۲ مقابل آگزبورگ، در ضربات پنالتی ۵ - ۴ به پیروزی رسید.
 
<div id="video-display-embed-code_436948" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/829155/436948?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما