شناسهٔ خبر: 50425097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به خوزستان:

مردم خوزستان سزاوار ارائه بهترین خدمت‌ها هستند/تمام قوا مصمم به رفع مشکلات استان اند

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم خوزستان سزاوار ارائه بهترین خدمات هستند، گفت: همه مسئولین، رئیس جمهور،‌ مجلس، دستگاه‌ها و قوه قضاییه مصمم هستند تا مشکلات کشور بخصوص خوزستان را برطرف کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز پنجشنبه ششم آبان‌ماه غلامحسین اژه‌ای در بدو ورود به خوزستان در فرودگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز، اظهار کرد: خوزستان از جهات مختلف مثال زدنی بوده و خداوند عنایت کرده که در قرن‌های متمادی مدافع حریم اهل بیت، دین و ارزش های دینی بوده و هستند.

وی با بیان اینکه خوزستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است، افزود: خوزستان در مقاطع مختلف به دفاع از دین و ارزش‌ها در مقابل مهاجمین بیرونی و توطئه‌ها ایستادگی کرده و در زمان دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم این انقلاب کرده است.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند.

وی گفت: خوزستان با این سابقه تاریخی درخشان در زمینه‌های مختلف و همه افتخاراتی که داشته و همچنین ظرفیت‌های گسترده و دارا بودن مراکز مهم آموزش عالی، ده‌ها دانشگاه و حوزه علمیه و به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور نباید بیکاری و مشکلات اقتصادی داشته باشد.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: مردم خوزستان سزاوار این هستند که بهترین خدمت‌ها به آن ارائه شود که متاسفانه برخی مشکلات در آن وجود دارد و باید دست در دست هم دهیم تا برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: همه مسئولین، رئیس جمهور، مجلس و همه دستگاه‌ها و قوه قضاییه مصمم هستند که تمام توان خود را برای مشکلات کشور و خوزستان بکار گیرند و من نیز به عنوان خادم مردم در قوه قضاییه مصمم شدم تا با سفر به این استان و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها که البته در یک سفر یک روزه نمی‌توان همه مسائل را نظاره کرد ولی با گزارشاتی که از قبل تهیه و مطالعه شده تا حد ممکن مشکلات قضایی و مسائلی که توسط دستگاه قضایی می‌توان به کمک بخش‌ها شتافت تا مشکلات برطرف شود را پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما