شناسهٔ خبر: 50418343 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه کوثر ولایت با حضور سرلشکر صفوی

نمایشگاه کوثر ولایت با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این دوره با حضور سرلشکر صفوی و شماری از فرماندهان لشکری به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، سرلشکر صفوی رئیس پژوهشگاه مطالعات دفاع مقدس و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و شماری از فرماندهان در رده‌های مختلف نیرو‌های ارتش و سپاه و ناجا حضور داشتند.
رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به ۳۳ سال رهبری مقام معظم رهبری و رشد و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف سیاسی، دفاعی و حوزه‌های امنیتی گفت: در این مدت ما در ابعاد مختلف ساختاری، تجهیزاتی، آموزشی، عملیاتی راهبردی و تاکتیکی پیشرفت‌های زیادی داشته ایم.
سرلشکر صفوی با بیان اینکه اولین خدمت حضرت آقای به کشور طرح توقف ادغام ارتش و سپاه بود، گفت: ایشان با این تدبیر هم ارتش را نجات داد و هم سپاه را.
صفوی با بیان اینکه تفکیک ماموریت‌ها و مشخص کردن وظایف هر بخش از نیرو‌ها از دیگر موارد فرماندهی معظم کل قوا بوده است، گفت: واحد بسیج در سپاه تبدیل به سازمان بسیج شد، واحد نهضت‌ها تبدیل به نیروی قدس و بخش‌های مختلفی برای سپاه تعریف شد.
وی افزود: ارتش نیز از سه نیرو به چهار نیرو تبدیل شد که بخش پدافند موجب افزایش توانمندی نیرو گردید.
سرلشکر صفوی با بیان اینکه همه تدابیر راهبردی موجب افزایش قدرت ما شده است، گفت: امروز توان موشکی سپاه که به فرمان رهبری شکل گرفت در بُعد کمی و کیفی در منطقه سرآمد است.
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ادامه داد: در بخش جبهه مقاومت و اخراج آمریکا از منطقه نیز ما شاهد توان جمهوری اسلامی ایران هستیم و با افزایش عمق استراتژیک خودمان هم اکنون بالای سر اسرائیل هستیم.
سرلشکر صفوی گفت: دشمنان، ما را بهتر می‌شناسند و رصد می‌کنند و همه می‌دانند شکست طرح خاورمیانه بزرگ و پیروزی جبهه مقاومت و برداشت خطر جنگ از کشور همه با تدابیر مقام معظم رهبری شکل گرفته است.
در نمایشگاه کوثر ولایت که با موضوع «نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی» ۱۰ سازمان در ۲۲ غرفه هزار و ۳۹۷ محصول پژوهشی، تحقیقاتی، علمی و راهبردی خود را ارائه کردند.

نظر شما