شناسهٔ خبر: 50415502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

رئیسی: اختلال پمپ بنزین‌ها اولین حمله سایبری نبود و آخرین آن هم نخواهد بود

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه بخش‌ها باید برای ایمن‌سازی سیستم‌ها و سامانه‌های خدماتی خود نهایت جدیت و دقت را اعمال کنند، گفت: باید تلاش کنیم در برابر حملات احتمالی آینده کاملا مصون باشیم تا در اثر تحرکات دشمن، کوچک‌ترین اخلال و مشکلی در زندگی مردم بوجود نیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه در بازدید از وزارت نفت با تشکر از تلاش‌های مسئولان، کارشناسان و کارکنان مجموعه وزارت نفت که تلاش کردند مشکل پیش آمده در سامانه توزیع هوشمند سوخت در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: باید از همراهی و همکاری بسیار خوب مردم نیز صمیمانه قدردانی کنیم که با اعتمادشان به خدمتگزاران خود در دولت، زمینه بر طرف شدن مشکل را فراهم کردند.

رئیس جمهور اعتماد و همکاری مردم را در حل این مساله سرمایه‌ای بزرگ برای کشور توصیف کرد که همواره به آن نیازمندیم و افزود: نکته بسیار مهم این است که این نه اولین حمله سایبری به کشور است و نه آخرین حمله خواهد بود؛ وزارت نفت و همه دستگاه‌ها و بخش‌های دیگر کشور باید تدابیر لازم را برای پیشگیری از حملات سایبری آینده به بهترین و دقیق‌ترین شکل انجام دهند.

 رئیسی گفت: اخبار و گزارش‌ها حاکی از این است که دشمن به دنبال ایجاد اخلال در کشور است تا مردم را ناراضی کند،‌ اما بصیرت و حرکت هوشمندانه مردم باعث خنثی شدن همه ترفندهای دشمن شده و می‌شود.

آیت‌الله رئیسی همچنین با تشکر از همراهی و اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در جریان مشکل پیش آمده در سامانه توزیع هوشمند سوخت تاکید کرد: مهمترین مساله و دغدغه همه ما این است که مردم آرامش داشته باشند و به هیچ عنوان نگران نشوند. همه خدمتگزاران و رسانه‌ها باید به شکلی عمل کنند که امید و نشاط مردم افزایش یابد و تقویت شود.

نظر شما