شناسهٔ خبر: 50406635 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

واگذاری خدمات راه و شهرسازی به دفاتر پیشخوان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین از واگذاری ۴ فعالیت از خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ۴ موضوع مرتبط با حوزه‌های مسکن، اراضی، شهرداری و استعلام سوابق تسهیلات دولتی به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، مرتضی شهامی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: برای طرح تکریم ارباب‌رجوع و الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌های اجرایی بخشی از خدمات این اداره کل به ۱۱ دفتر پیشخوان به‌صورت پایلوت واگذار شد.
وی در رابطه با خدمات واگذارشده به دفاتر پیشخوان دولت بیان کرد: تعداد ۴ فعالیت از خدمات این اداره کل به دفاتر پیشخوان واگذارشده که می‌توان به مواردی ازجمله درخواست سند واحدهای مسکونی، درخواست واحدهای اراضی، پاسخ استعلامات شهرداری و پاسخ استعلامات سوابق تسهیلات دولتی اشاره کرد.
شهامی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند خدمات قابل‌ارائه در خارج از محیط اداری را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند، گفت: موضوع واگذاری خدمات دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان پیگیری می‌شود که یکی از نتایج آن برون‌سپاری خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و خدمات شرکت گاز است و امیدواریم، خدمات بیشتری از دستگاه‌های اجرایی را به دفاتر پیشخوان دولت برون‌سپاری شود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این برون‌سپاری بتوانیم مشکلات عمده‌ای که برای شهروندان در این راستا وجود داشت را برطرف و گامی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و حقوق شهروندی برداریم.

نظر شما