شناسهٔ خبر: 50406369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول موسسه فرهنگی ثاقب:

۶۰ گروه جهادی در کشور روضه خانگی برگزار می‌کنند

حجت‌الاسلام شیری با بیان اینکه ۶۰ گروه جهادی در کشور روضه خانگی برگزار می‌کنند، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار خانواده در سطح کشور از روضه خانگی برخوردار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان،حجت‌الاسلام محمد شیری مسئول موسسه فرهنگی ثاقب شامگاه سه شنبه در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: ۶۰ گروه جهادی در کشور روضه خانگی برگزار کرده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار خانواده در سطح کشور توسط موسسه فرهنگی «ثاقب» از روضه خانگی برخوردار شدند.

وی افزود: این جلسات با هدف ارتقا روحیه معنوی در ایام کرونا  به‌عنوان راهکار اصلی مبارزه با این ویروس، احیای روضه های خانگی و ایجاد شبکه بزرگ مبلغان روضه خانگی و روحانی خانواده، انجام می‌شود.

شیری با بیان اینکه ۶۰ گروه جهادی در کل کشور روضه خانگی را به صورت مقطعی انجام می دهند، خاطرنشان کرد: تبدیل کردن روضه های خانگی به صورت هفتگی از اهداف دیگر موسسه فرهنگی و تبلیغی ثاقب است.

وی با اشاره به شبکه سازی روضه های خانگی گفت: تاکنون در سطح کشور نزدیک به ۳۳ هزار و ۱۴۹ خانه با حضور هزار و ۸۶۷ طلبه روضه برگزار شد و ۱۰ هزار و ۲۵۶ خانواده هم از روضه برخوردار شدند.

مسئول موسسه فرهنگی تبلیغی ثاقب با بیان اینکه قرار است طرح روضه خانگی در استان گلستان هم انجام شود، یادآور شد: این طرح در هفت استان اصفهان، شیراز، همدان، یزد، قم، تهران و مشهد برگزار شد.

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: روضه های خانگی یک طرح راهبردی و تشکیلاتی است که در استان هم این طرح پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ادامه داد: در این کارزار جنگ نرم، مهم ترین سپر برای جامعه بخصوص نوجوانان، اشک برای امام حسین (ع) است.

وی افزود: اشک همراه معرفت برای سیدالشهدا (ع) در شرایط کنونی خنثی کننده جنگ نرم دشمن است و می تواند ما را حفظ و تثبیت کند تا پیروز جنگ شویم.

گرزین تاکید کرد: جهادگران عرصه فرهنگ با نگاه انقلاب اسلامی جهت گسترش طرح روضه های خانگی امکانات را فراهم سازند.

 

انتهای پیام/

نظر شما