شناسهٔ خبر: 50400962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حادثه رانندگی در جاده پارس‌آباد یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در اثر برخورد سه دستگاه خودرو پژو پارس، وانت و کامیونت خاور با یکدیگر در جاده پارس‌آباد - مشگین‌شهر یک نفر کشته شده و چهار نفر هم مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

حادثه رانندگی در جاده پارس‌آباد یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل ،سرهنگ سیدمحمد صفوی افزود: ماموران پلیس راه از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه رانندگی در جاده پارس‌آباد - مشگین‌شهر مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظها کرد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه وانت در حال حرکت از پارس‌آباد به طرف مشگین‌شهر با کامیونت خاور در حال حرکت به سمت پارس‌آباد روی داده است.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در حوالی روستای ساری‌قشلاق در ۴۰ کیلومتری شهرستان پارس‌آباد به وقوع پیوسته است، بیان کرد: در این حادثه رانندگی راننده خودرو وانت به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی اضافه کرد: بعد از وقوع این حادثه خودرو پژو پارس به علت وجود مه و گرفتگی هوا و کاهش دید راننده از قسمت عقب به کامیونت خاور برخورد کرده و منجر به مصدومیت چهار سرنشین آن شده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: مصدومان حادثه بلافاصله توسط امدادگران به نزدیک‌ترین مرکز درمان انتقال داده شدند.

سرهنگ صفوی گفت: علت این حادثه رانندگی در دست بررسی است و به محض آماده شدن اعلام خواهد شد.

وی از رانندگان خواست به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

شهرستان 200هزار نفری پارس‌آباد مغان در ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان واقع است. جاده‌های شمالی استان اردبیل از مناطق پرخطر رانندگی هستند.

نظر شما