شناسهٔ خبر: 5036697 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روحاني بحريني: مردم به رغم تحمل درد و رنجها، بر مطالبه حقوق خود پافشاري مي کنند

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/02/19
00:18:07.23
شیخ فاضل الزاکی روحانی بحرینی تاکید کرد مردم بحرین به رغم همه مشکلات و درد و رنج ها، همچنان بر مطالبه حقوق خود پافشاری می کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، تظاهراتی گسترده در منطقه الدراز در غرب منامه پایتخت یمن به درخواست برای آزادی زندانیان جنبش مسالمت آمیز برگزار شد.
نعمه نعیم گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه گفت، مردم منطقه الدراز در غرب منامه از زمان بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق به دستور مقامات بحرین، تاکنون از پای ننشسته اند. هزاران تظاهرکننده با شرکت در یک راهپیمایی خشمگین، شعارهایی علیه رویکرد سرکوبگرانه رژیم در مقابل خواسته های مسالمت آمیز و مشروع مردم سر دادند. شرکت کنندگان در این تظاهرات در حالی که تصاویر شیخ علی سلمان را در دست داشتند از مقامات خواستند وی و همه زندانیان جنبش مسالمت آمیز را آزاد کنند. این در حالی است که منطقه اطراف الدراز شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی بود و بالگرد های جنگی هم در ارتفاع پایین بر فراز سر تظاهرکنندگان پرواز می کردند.
شیخ فاضل الزاکی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع امام صادق(ع) الدراز تاکید کرد ملت بحرین به رغم همه درد و رنج هایی که متحمل شده است، همچنان بر خواسته های خود پافشاری می کند.
شیخ فاضل الزاکی گفت: «ملت بحرین به رغم تقدیم تعداد زیادی شهید و پرشدن زندان ها از بازداشت شدگان و تعداد زیادی زخمی و به رغم همه درد و رنج هایی که متحمل شده است اما همچنان بر خواسته های خود پافشاری می کند.»
شیخ زاکی افزود زندان و سرکوب نتوانسته است در مقابل اراده ملت ها راه حلی برای بحران باشد و هرگز نمی تواند به راه حل منجر شود.
00:19:49.15

نظر شما